DISTRIBUCIJA PROIZVODA

Franck jača suradnju s najvećim europskim proizvođačem grickalica

14.12.2015 u 09:27

Bionic
Reading

Franck od 1. siječnja iduće godine preuzima distribuciju proizvoda Intersnacka za tržište Hrvatske čime preuzima odgovornost za distribuciju cjelokupnog asortimana Adria Snack Company, priopćeno je u ponedjeljak iz Francka

Tvrtku Adria Snack Company su kroz joint venture partnerstvo osnovali Franck i njemački Intersnack u listopadu ove godine.

Intersnack je vodeći proizvođač grickalica u Europi i vlasnik je poznatih brendova Chio, Funny-Frisch, Pom-Bar i Kelly, koji mu godišnje donose oko 2,4 milijarde eura prihoda.

'Partnerstvo podrazumijeva zajednički marketinški i prodajni nastup, obogaćivanje snack programa te ulaganja u modernizaciju i širenje proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj. Izdvajanjem snack poslovanja u posebno društvo, Franckov cilj je osnažiti menadžerski tim koji će biti zadužen isključivo za upravljanje biznisom snacka', ističe se u priopćenju iz Francka.

'U biznisu snacka već smo odavno prerasli lokalno tržište i potrebna nam je ekspanzija na nova tržišta kako bismo osigurali daljnji rast. Suradnja s Intersnackom stvara pretpostavke za realizaciju bržeg i značajnijeg investicijskog ciklusa, modernizaciju i unapređivanje proizvodnje u Hrvatskoj, inovacije u pakiranjima te posebno važnom dijelu istraživanja i razvoja novih proizvoda kao i bržu primjenu svjetskih trendova iz kategorije snacka. Uz sve navedeno, naš izbor Internacka kao partnera u realizaciji ovih ambicioznih planova je i uzajamno povjerenje izgrađeno kroz dugogodišnju suradnju i razmjenu iskustava u proizvodnji. Činjenica da smo obostrano prepoznali jasnu ekonomsku logiku za zajedničko ulaganje te da tržište zahtjeva obogaćenu ponudu drži nas u uvjerenju da smo pokrenuli uspješan partnerski projekt', istaknuo je Ivan Artuković, član Uprave Francka.

Adria Snack Company upravljat će portfeljem koji uključuje snack asortiman Francka kao i asortiman Intersnacka, koji će tvrtka uvoziti za tržišta regije.

U Hrvatskoj Adria Snack Company sa svojim brendovima količinski i vrijednosno drži 23 posto ukupnog tržišta snacka te gotovo 45 posto tržišta čipsa, a ako se u obzir uzme i proizvodnja privatnih marki, riječ je o više od 60 posto tržišta čipsa.