DIGITALNO OGLAŠAVANJE

Oglasi na društvenim mrežama: Zašto ih trebate i kamo vas mogu odvesti?

  • Autor: L.P.
  • Zadnja izmjena 21.10.2019 16:21
  • Objavljeno 15.10.2018 u 12:10
tportal

Izvor: Wikimedia Commons / Autor: Pixabay

Vaši sadašnji a i budući kupci vjerojatno već odavno koriste Facebook, a uz pomoć naprednih mogućnosti oglašavanja putem Facebooka, svoje buduće kupce možete lako pronaći i prenijeti im svoju poruku. Kao jedan od najaktraktivnijih načina oglašavanja u svijetu, Facebook Vam u samo nekoliko koraka može omogućiti pristup velikom broju potencijalnih kupaca

Bilo da ste pojedinac koji prodaje svoje usluge, mali ili srednji poduzetnik ili velika korporacija, Facebook oglasi će vam jednako biti važni za doseg potencijalnih kupaca i sadašnjih klijenata. No jako je bitno da znate kako nije isto pošaljete li svoju poruku svima ili ciljnoj skupini koju vaša poruka najviše zanima. Razumijete? Pojasnit ćemo.

Svaki oglašivač pri izradi reklame mora paziti na sljedeće: na ciljnu skupinu, poruku koju im želi prenijeti i na kraju, tehnički dio objave oglasa na Facebook platformi. Ne, nemojte se brinuti zbog toga kako doći do tih informacija i podataka. U tome će vam pomoći stručnjaci za Facebook oglase koji do vaših potencijalnih kupaca dođu putem testiranja ili pregledavanjem postojećih podataka. Nakon što odrede vašu publiku pronaći će je i na Facebooku. Kako?

Svi potencijalni kupci već su na Facebooku, a preciznim ciljanjem publike (prema demografiji, lokaciji i ponašanju) vi ćete ih samo pronaći i dotaknuti. S obzirom na to da je Facebook oglašavanje jedno od najdetaljnijih oglašavanja na svijetu, u samo nekoliko koraka vi ćete pogoditi točno u bit.

Odakle krenuti (vaši prvi koraci)?

  • Definirajte cilj: Tko su naši korisnici? Kakve su njihove navike online i offline? Koje platforme koriste (Facebook, Instagram ili obje?)
  • Definirajte cilj koji želite da vaši korisnici ostvare
  • Pratite analitiku prethodnih i aktualnih kampanja te ih prilagođavajte po potrebi - za vrijeme trajanja svakog oglasa treba pratiti njegove rezultate. Ako su lošiji, potrebno je pronaći uzroke takvog rezultata. Ponekad se oni skrivaju u samom oglasu – njegovom tekstu ili slici koji nisu dovoljno koncizni ili kvalitetni, a ponekad je problem u loše određenoj publici. Gledajte što vam publika govori i prema tome mijenjajte svoje ciljeve i taktike.
  • Razmišljajte dugoročno – neki korisnici će reagirati na oglas i odmah kupiti proizvod, dok će drugi dodatno istraživati i uspoređivati cijene prije nego se odluče na kupovinu (ovaj proces može trajati i do mjesec dana otkada je korisnik vidio oglas). Neka vaš oglas bude dovoljno dobro postavljen i za jedne i druge.
  • Sadržaj je kralj oglasa - korisnici najbolje reagiraju na privlačne slike i interaktivne oglase. Facebook danas nudi brojne opcije, istražujte, igrajte se i pustite mašti na volju.
  • Split audience test – kada god se pruži prilika, treba testirati različite opcije ciljanja, platforme i oglase u svrhu definiranja onoga što najbolje funkcionira za naše poslovanje. Podijelite publiku, odaberite više opcija podijeljenih po interesima, ponašanju, spolu, dobi i lokaciji… na taj način uvidjet ćete koja publika ili oglas ostvaruje bolje rezultate naspram ostalih i u budućnosti se fokusirati na nju.

U ovom dijelu male škole Facebook oglasa objasnili smo zašto ih trebate i u kojem smjeru razmišljati, a za drugi dio ostavili smo upute za svaku od točaka kako bismo vas što bolje opremili za oglašavanje na Facebooku. Uz savjete stručnjaka, najpoznatija društvena mreža postat će vam 'dječja igra', a publika koja vas tamo čeka - saveznik koji će vam pomoći ostvariti vaš poslovni cilj.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!