TURIZAM PATI ZBOG VIŠE SILE

Dubrovnik posebno pogođen zbog vulkana

  • Autor: O. I. N.
  • Zadnja izmjena 19.04.2010 14:56
  • Objavljeno 19.04.2010 u 14:45
dubrovnik

dubrovnik

Izvor: tportal.hr / Autor: arhiva

Posljedice katastrofe u zračnom prometu već se osjećaju i u turizmu: europski turoperatori priznaju milijunske gubitke, a velike turističke kompanije užurbano pripremaju kriznu strategiju. Udruga hrvatskih putničkih agencija još nema procjene štete, hotelske kuće priznaju prve gubitke, a posebno su ugrožena odredišta koja su izrazito vezana uz avionski prijevoz, prije svega – Dubrovnik

Zatvaranje europskih zračnih linija koje je uzrokovao vulkanski pepeo s Islanda, prouzročilo je velike štete u turizmu, najveći europski turoperator TUI Travel pretrpio je gubitke od 20 milijuna funti. Kako Hrvatska nije primarno zračna destinacija, neki su poput ekonomista Željka Lovrinčevića, prilično optimistični, nadajući se da se zračna blokada neće značajnije negativno odraziti na hrvatski turizam. No neizvjesnost posebno pogađa elitno odredište hrvatskog turizma - grad Dubrovnik, jer je on prvenstveno aviodestinacija.

'U ovom trenutku možemo iznijeti podatke o izgubljenom biznisu tijekom proteklog vikenda, budući da se situacija mijenja dnevno prema obavijestima aviokompanija i zračnih luka. Dakle, tijekom vikenda u grupaciji Adriatic Luxury Hotels Hotel Bellevue je izgubio prihod od cca 10.000 eura, zbog nemogućnosti dolaska poslovnih gostiju iz Norveške – 70-ak osoba. Ostali hoteli grupacije ALH imali su u prosjeku jednak broj otkazanih soba zbog nemogućnosti dolaska gostiju i produženje soba gostiju koji nisu bili u mogućnosti organizirati alternativni prijevoz do svog odredišta', izjavila je za tportal Nikolina Vicelić, članica uprave i direktorica korporativnih komunikacija JLH.

Jadranski luksuzni hoteli
, hotelska grupacija u vlasništvu Gorana Štroka, za ovaj tjedan ima rezervacije za veće kongrese, za koje u ovom trenutku ne mogu tvrditi hoće li se održati jer ovise o regulaciji zračnog prometa u Europi.

'Još od prošlog četvrtka smo u neprestanom kontaktu s agencijama, sales agentima, partnerima i individualnim gostima koji imaju rezervacije smještaja u hotelima ALH u razdoblju koje slijedi, te se nastoje pronaći alternativna rješenja ili novi termini dolaska gostiju na obostrano zadovoljstvo', kaže Vicelić, napominjući kako gostima koji su morali produžiti svoj boravak nastoje u traženju alternativnih prijevoza do njihovih središta.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi