dostavna služba

DPDgroup prošlu godinu zaključila sa 6,8 milijardi eura

19.03.2018 u 15:15

Bionic
Reading

DPDgroup prošlu je godinu zaključila s rezultatom od 6,8 milijardi eura, što čini 28 posto prometa francuske Groupe La Poste čiji je rezultat za istu godinu porastao na 24,1 milijardu eura, priopćili su iz DPD-a. Ova Grupa zabilježila je porast prodaje od 11 popsto u odnosu na 2016. godinu.

'S rastom od 11 posto u odnosu na prethodnu godinu, DPDgroup konsolidirala je svoju poziciju druge najveće međunarodne dostavne službe u Europi i potvrdila poziciju stručnjaka za međunarodnu isporuku paketa', kaže Paul-Marie Chavanne, izvršni direktor GeoPost / DPDgroup.

Takav rezultat posljedica je, kako ističu iz DPD-a, ukupnog broja dostavljenih paketa širom svijeta kojih je u prošloj godini bilo čak 1,2 milijarde. DPDgroup oslanja se na hibridnu B2B-B2C mrežu klijenata. Iako B2B segment i dalje nosi 61 posto volumena u ukupnom poslovanju u 2017., DPDgroup bila je prva B2B služba na tržištu koja je svoje poslovanje otvorila i za B2C klijente. Kao rezultat istog, 37 posto prometa prošle godine nosi upravo B2C segment, što je porast u odnosu na 2016. godinu kada je udio B2C segmenta u ukupnom prometu bio 34 posto. Također, zabilježen je rast od 11 posto u inozemnoj e-trgovini. Ovim je brojkama DPDgroup dodatno učvrstila svoju poziciju drugog najvećeg igrača na europskom CEP (Courier Express Parcel) tržištu.

Kontinuirani inozemni rast

U 2017., DPDgroup nastavlja izvoznu strategiju rasta kroz razne investicije i partnerstva diljem svijeta, a što obuhvaća:

Akvizicija 37,5 posto udjela talijanskog dostavnog operatera BRT, u siječnju 2017. kojom je hrvatskim DPD korisnicima omogućena još brža, gotovo 48 satna, dostava paketa u Italiju.

Porast vlasništva nad udjelom dionica u francuskom Stuartu (brzo-urbani-shopping start-up) na sto posto od ožujka 2017.

Suradnja s Novom Poshtom International (ukrajinska ekspresna kurirska služba) od listopada 2017. kojom je hrvatskim DPD korisnicima omogućena cestovna dostava paketa u Ukrajinu.

  • +5
Dostava hladnih napitaka dronom Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Spajanje DPD Rusije i SPSR Expressa, ključne dostavne službe na ruskom tržištu.

DPDgroup, glavni igrač u međunarodnoj e-trgovini

Porast prekogranične e-trgovine utječe na DPDgroup izvozne tokove koji pokazuju porast od 11 posto u 2017. godini, kako u B2B segmentu tako i B2C. U 2017. godini, 54 posto europskih e-kupaca reklo je da su kupili online od stranih web stranica. Od njih 67 posto je prethodno kupovalo s inozemnih web stranica u Europi (od toga 39 posto iz susjednih zemalja u vlastitu), a 67 posto ih je kupovalo s web stranica izvan Europe (među kojima 44 posto u Kini i 31 posto u SAD-u).

DPDgroup nastavlja pružati premium usluge i veći izbor pogodnosti, slušajući potrebe svojih klijenata:

Razvijajući istaknute usluge, poput dostave u traženom vremenskom periodu s 'DPD Precise' u Velikoj Britaniji, kao i s 'Chrono Precise' koju nudi Chronopost France.

Ciljajući specifična tržišta, kao što su dostava istog dana ('SEUR Now' u Španjolskoj) i dostava namirnica ('SEUR Frio' u Španjolskoj, 'Chronofresh' u Francuskoj i 'DPD Food' u Velikoj Britaniji i Njemačkoj), poručuju iz DPDgroupe.

Uspostavljajući prvu komercijalnu dostavnu liniju dronom u Francuskoj.

Rast DPDgroup je ojačan inicijativom odgovorne održivosti - Driving Change. Što znači da grupacija mjeri svoju CO2 emisiju koja je, uspoređujući s 2013. godinom već smanjena za 10% po jednom paketu na području cestovnog transporta. Ostatak emisije proizašle iz takvog transporta DPDgroup volonterski neutralizira u potpunosti, u čemu prednjači u odnosu na konkurenciju na CEP tržišu..

DPD u Hrvatskoj dio je DPDgroup druge najveće međunarodne dostavne službe u Europi koja spaja inovativne tehnologije i lokalna iskustva kako bi i pošiljateljima i primateljima pružili najugodnija i najefikasnija dostavna rješenja. S više od 68.000 stručnjaka za dostavu i mrežu od preko 32.000 lokalnih Pickup lokacija za preuzimanje paketa, DPDgroup dnevno isporučuje 4,8 milijuna paketa u više od 230 zemalja putem brendova DPD, Chronopost, SEUR i BRT. DPDgroup je paketna dostavna mreža GeoPosta koji je u 2017. godini ostvario rezultat od 6.8 milijardi i koji je u potpunom vlasništvu francuske pošte Le Groupe La Poste.