sila se budi

Disney nadmašio prognoze i ostvario 4,42 milijarde dolara dobiti

07.02.2018 u 10:44

Bionic
Reading

Walt Disney u utorak je izvjestio o kvartalnoj neto dobiti od 4,42 milijarde dolara, čime je nadmašio prognoze analitičara s Wall Streeta, poduprt rastom posjeta zabavnim tematskim parkovima

U zadnja tri mjeseca prošle godine, uz neto dobit od 4,42 milijarde dolara, ta je medijska kompanija ostvarila rast prihoda od 3,8 posto, na 15,4 milijarde dolara.

Poslovanje s tematskim parkovima u kvartalu je generiralo operativne prihode od 1,3 milijarde dolara, podržane rastom broja posjeta i rezervacija za krstarenje kruzerima tijekom božićnih i novogodišnjih praznika, izvijestili su iz Disneya.  

Filmski studio Disneya tijekom tromjesečja krenuo je s prikazivanjem tri filma - "Ratovi zvijezda: Posljednji Jedi", "Thor: Ragnarok" i "Coco" - no operativni prihodi studija pali su zbog slabije prodaje u segmentu kućne zabave i streaminga. Operativni prihod studija pao je dva posto, na 829 milijuna dolara, navode iz tvrtke.

Medijski i zabavni konglomerat objavio je kako radi na novim nastavcima "Ratova zvijezda" (Star Wars).

Kompanija će se u slijedećih nekoliko godina nastojati transformirati iz tradicionalne medijske kompanije u digitalnog lidera u segmentu zabave, kako bi privukla populaciju koja preferira gledanje televizijskih emisija i filmova na internetu putem pretplatničkih sustava kao što je Netflix.

U prosincu, Disney je objavio da je postigao dogovor s Twenty-First Century Foxom o kupnji filmskih i televizijskih studija, kablovske televizijske mreže i međunarodnog televizijskog poslovanja, što će mu omogućiti proširenje ponude za korisnike na internetu. 

  • +2
Ratovi zvijezda: Posljednji jedi Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Posao je vrijedan 52,4 milijarde dolara, a Disney će njime u svoj portfelj uvrstiti popularne filmove poput X-Mena, Avatara i Simpsona, kao i FX Networks i National Geographic.

Ulagače je uznemirio gubitak televizijskih pretplatnika na sportski kanal ESPN, najveću televizijsku mrežu Disneya, a taj trend se nastavio i u ovom tromjesečju.

Dobit poslovanja medijskih mreža pala je 12 posto, uglavnom zbog slabijih rezultata ABC-a, uslijed nižih prihoda od oglašavanja te prodaje programa, kao i viših otpisa troškova proizvodnje.