popusiti i do 70 posto
Crni petak u Hrvatskoj: Korona promijenila navike, evo što se najviše kupuje

Izvor: Profimedia/Alamy / Autor: Jinnaritt Thongruay
Prošle su godine tijekom četiri dana potrošili milijardu i 340 milijuna kuna. Zbog izbjegavanja mogućih gužvi u trgovinama, trgovci će popuste nuditi i za online kupovinu, piše Dnevnik.hr.
-
70
VODIČ ZA PAMETAN ŠOPING
Svi vam govore što kupiti na sniženjima, ali nitko ne govori što ne biste trebali kupiti: Ove modne komade izbjegavajte u širokom luku
-
SHOPPING GROZNICA
Najbolji dan za kupovinu u godini: Ludilu 'Crnog petka' nemoguće je odoljeti, no mnogi ne znaju koje mu je pravo značenje
-
19
nikad dovoljno opreza
Tajna Crnog petka: Evo kako nas trgovci pokušavaju navesti da kupujemo
Prema istraživanju Hrvatske udruge banaka, internetska kupovina se povećala za oko 15% u odnosu na ožujak, a 67% ispitanika reklo je da online kupuje češće nego u istom razdoblju prošle godine.
"Kako se navike kupaca mijenjaju kroz ovu krizu, tako se mijenjaju oni proizvodi koje najviše kupujemo. Sada u online kupovini najviše kupujemo odjeću i obuću, dekoracije za dom, namještaj, kućne potrepštine, a do sada su to bile usluge, dakle putovanja, ulaznice za kazalište i ostale manifestacije i slično“, kazala je Tomislava Ravlić iz odjela za trgovinu HGK.