REKLAMNA KAMPANJA

Burilović s 241.000 kuna odgovorio Marasu

02.04.2015 u 07:00

Bionic
Reading

Ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras i predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović već mjesecima se verbalno obračunavaju preko medija. Naime, jedna od Marasovih misija bila je reforma Komore, a Burilović smatra kako ga pod krinkom novog zakona ministar samo želi smijeniti, i to isključivo zbog politike i povrijeđene taštine. Dugo je vladalo zatišje, ali je njihov odnos ponovno u fokusu javnosti nakon što su i Maras i Burilović krenuli u medijsku kampanju o tome kako poduzetnici mogu povući novac iz EU fondova, ali i pritom promovirajući institucije kojima su na čelu, i u konačnici, sebe same

Naime, Maras je platio radijsku reklamu za program Poduzetničkog impulsa kroz koji malim i srednjim poduzetnicima dijeli 4,37 milijarde kuna. Radi se o reklami naziva 'Vjetar u leđa' koja traje točno 41 sekundu, a emitira se više puta dnevno u važnim terminima. Premda Ministarstvo tvrdi kako Maras ne reklamira sam sebe, već da se ovdje radi o informativnoj kampanji Poduzetničkog impulsa kojom se šalju ključne informacije poduzetnicima i obrtnicima, o troškovima medijskog oglašavanja – šute.

Istovremeno je i HGK krenuo u medijski proboj. Kako su nam rekli iz Komore, radi se o dvotjednoj informacijskoj kampanji Hrvatska gospodarska komora - Vaš partner, čiji ukupni troškovi iznose 241.235,63 bez PDV-a. S obzirom na to da je Marasovo ministarstvo s tvrtkom Manjgura 31. prosinca 2014. sklopilo ugovor za 'usluge savjetovanja na području marketinga vrijedan 293.500 kuna s PDV-om', koja doduše nije bila angažirana na poslovima vezanim uz reklamnu kampanju za Poduzetnički impuls nego se samo obvezala za Ministarstvo raditi marketinško savjetovanje vezano uz projekte financirane iz fondova EU-a, možemo zaključiti kako se u slučaju reklame HGK-a čak radi o relativno malom iznosu.

Podsjetimo, Maras je i početkom godine platio reklamu za projekt 'Naplati pa plati' kojom je promovirao prava poduzetnika da plate PDV tek po naplaćenoj fakturi, a ne po izdanoj fakturi.

'Nikad u povijesti Komore nismo imali informacijsku kampanju. Učinili smo to jer su to od nas tražile naše članice, da se bolje upoznaju s uslugama HGK-a. Dobili smo isključivo pozitivne reakcije. Mnogobrojne članice su nas kontaktirale, kao i brojni OPG-ovi koji nisu naši članovi, a sada bi željeli biti. Sredstva za ovu reklamu su skromna, ali smo osim zakupa oglasnog prostora odlučili iskoristiti i besplatne platforme oglašavanja putem društvenih mreža', kazali su za tportal iz HGK-a.