RAT ZA ZRĆE

Bitka za najpoželjniju domaću plažu – velika četvorka juriša zajedno

  • Autor: Luka Filipović
  • Zadnja izmjena 17.01.2017 09:17
  • Objavljeno 17.01.2017 u 09:17
15.07.2015., Novalja - Plaza Zrce, prvi dan Fresh Island festivala privukao je mnogobrojnu publiku na popularnu plazu Zrce gdje se na after beach partiju u klubu Papaya plesalo cijelo poslijepodne. 
Photo: Luka Stanzl/PIXSELL

15.07.2015., Novalja - Plaza Zrce, prvi dan Fresh Island festivala privukao je mnogobrojnu publiku na popularnu plazu Zrce gdje se na after beach partiju u klubu Papaya plesalo cijelo poslijepodne. Photo: Luka Stanzl/PIXSELL

Izvor: Pixsell / Autor: Luka Stanzl/PIXSELL

Svjetski poznata meka za ludu ljetnu zabavu, plaža Zrće pokraj Novalje na Pagu prvi put će dobiti privatnog vlasnika odnosno koncesionara. Ličko-senjska županija potkraj prosinca prošle godine pokrenula je postupak, a ponude za zakup Zrća na 20 godina primaju se do kraja ovoga mjeseca. Tportal doznaje kako su vlasnici četiriju velikih klubova – Aquariusa, Kalypsa, Noa Beach Cluba i Papaye – udružili snage i preko zajedničke tvrtke Black sheep natječu se za koncesiju

Moćna četvorka zasad je zakopčana prema javnosti. Na naš izravan upit da nam potvrde interes za upravljanjem plažom Zrće dobili smo tek kratak odgovor kako zasad ne žele ništa reći.

'Zahvaljujem na vašem interesu. Do okončanja natječaja nemam komentara na postavljenja pitanja', poručio nam je Boris Šuljić, novaljski ugostitelj, vlasnik Kalypsa. Isto nam je odgovorio i Ivan Bušljeta, suvlasnik Papaye.

Tvrtka Black sheep, vidljivo je u Sudskom registru, osnovana je krajem 2015. Kao vlasnici upisana su četiri društva: Aquarius Zrće, Cissa, Mondo i Noa Zrće.

Cissa je Šuljićeva tvrtka preko koje vodi Kalypso, a Mondo Ivana Bušljete i Ozrena Brunovića stoji iza Papaye (Bušljeta i Brunović lani su u središtu Beča otvorili klub Graben30).

Vlasnici Aquariusa su Miljenko Zadro, Ana Bram i Zrino Alpeza, a Nou Zrće drži poznati zagrebački ugostiteljski dvojac Ivan Jokić i Zlatko Balaško.

tportal

Izvor: Screenshot / Autor: Screenshot/Google Earth

'Svi oni su zaslužni za to što je danas Zrće globalno poznati brend. Žele koncesiju na plažu kako bi Zrće podigli na još višu razinu', rekao nam je naš sugovornik dobro upoznat s cijelom pričom koji je molio za anonimnost.

Što mogu zajedno veliki klubovi, pokazali su lani kad su udružili snage i organizirali jedan od većih festivala u povijesti Zrća, istog imena kao zajednička tvrtka – Black sheep, na kojem je nastupila plejada svjetskih DJ zvijezda.

U samoj Novalji pomalo strahuju od toga da velika četvorka u potpunosti zagospodari Zrćem. Najglasniji je zasad Marijan Šuljić, županijski vijećnik HSLS-a koji je jedini glasao protiv prijedloga županijske uprave o davanju Zrća u koncesiju.

'Smeta me to što je donesena odluku o davanju najvažnije novaljske plaže u koncesiju, a da to nitko u Novalji nije znao. Plaža Zrće nije obična plaža na području Grada Novalje, već se radi o plaži i brendu na koji je naslonjen čitav novaljski turizam, a time i novaljsko gospodarstvo. Pokrenuti postupak o ovako važnoj stvari bez znanja šire javnosti u Novalji sramota je HDZ-a i njegovih koalicijskih partnera', istaknuo je Šuljić.

Dodaje kako je u materijalu za županijsku Skupštinu stajao prijedlog o davanju koncesije za plažu Zrće na 10 godina, a u nadopuni materijala koja je vijećnike dočekala na klupama prije sjednice razdoblje se promijenilo na 20 godina.

'Nije problem koncesija. Već imamo nekoliko plaža koje su u koncesiji. Ali što ako Zrće dobije netko tko nema pojma o turizmu i uništi brend? Turizam Novalje doslovce ovisi o toj plaži. Zbog čega se nije mogla u javnim glasilima objaviti informacija kako počinje priprema dokumentacije za koncesiju Zrća. Tako bi i lokalni ugostitelji, među kojima je imamo i dosta uspješnih, mogli ravnopravno sudjelovati u natječaju', mišljenja je Šuljić.

Tisuće mladih iz cijelog svijeta dolaze partijati na Zrće

Tisuće mladih iz cijelog svijeta dolaze partijati na Zrće

Izvor: Pixsell / Autor: Luka Stanzl/PIXSELL

Ličko-senjska županija procijenila je kako bi u 20 godina na koncesiji Zrća mogla uprihoditi 65 milijuna kuna. Šunjić objašnjava kako su u to uključene sve naknade, od kojih se dobar dio već plaća (naknade za iznajmljivanje ležaljki, sandolina, pedalina, prodaju sladoleda, ugostiteljsku djelatnost…).

'Početna naknada za samu koncesiju je oko 730.000 kuna. Od tog iznosa kreće licitiranje. Koncesija se sastoji od dva dijela, fiksnog i varijabilnog koji je tri posto od prometa koncesionara. No pri procjeni ponude neće se gledati samo ponuđeni iznos, već i planirano ulaganje, broj zaposlenih, veličina tvrtke itd. Ima mnogo elemenata po kojima će se bodovati ponude', naglasio je Šunjić te je dodao kako koncesionar Zrća neće moći ograditi plažu i naplaćivati ulaz.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!