SPEVEC UZ MILANOVIĆA

AZTN PR agencijama: Obratili ste se na krivu adresu

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 27.07.2012 14:34
  • Objavljeno 27.07.2012 u 13:03
OLGICA SPEVEC

OLGICA SPEVEC

Izvor: Pixsell / Autor: Davor Puklavec/Pixsell

Nakon što je Vlada zabranila angažman PR agencijama u javnom sektoru, Hrvatska udruga komunikacijskih agencija (HUKA) zatražila je mišljenje Agencije za tržišno natjecanje (AZTN) smatrajući da su time agencije za odnose s javnošću dovedene u nepovoljan položaj na tržištu u odnosu na druge pružatelje intelektualnih usluga. No iz AZTN-a stiže hladan tuš: oni smatraju da tu nema narušavanja tržišnog natjecanja, i to zato što ta odluka na isti način pogađa sve PR agencije, a s drugim pružateljima intelektualnih usluga ne djeluju na istom tržištu

AZTN smatra da Vladina odluka o zabrani angažiranja PR tvrtki u javnom sektoru nije u suprotnosti s propisima o zaštiti tržišnog natjecanja. 'Naime, kako proizlazi iz teksta Odluke, nijednom poduzetniku ili grupi poduzetnika koji pružaju spomenute usluge na ovom tržištu nije dano isključivo pravo ili mogućnost pružanja tih usluga tijelima državne uprave, već se radi o odluci koja na isti način pogađa sve PR agencije', stoji u priopćenju AZTN-a.

Nije narušeno, ističu u AZTN-u, niti tržišno natjecanje između agencija za odnose s javnošću u odnosu na pružatelje ostalih intelektualnih usluga na hrvatskom tržištu, budući da ne djeluju na istom mjerodavnom tržištu, pa stoga nisu niti međusobni konkurenti.

Spornim drže jedino što se ovom Vladinom odlukom mogu u iznimnim slučajevima ipak angažirati PR agencije, jer tu vide mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja, pa je za te situacije potrebno utvrditi pobliže kriterije izuzeća.

'U svakom pojedinom slučaju koji se odnosi na projekt, program ili aktivnost većeg opsega i gospodarskog značaja, kako je to navedeno u Odluci, a za koji će se, iznimno, dopustiti angažiranje fizičkih ili pravnih osoba za obavljanje određene usluge odnosa s javnošću (PR posla) njihovo angažiranje i izbor treba biti transparentan i javan polazeći od propisa koji uređuju postupak javne nabave, kako bi se svim poduzetnicima koji obavljaju predmetnu uslugu mogao osigurati jednak i nediskriminirajući položaj i sudjelovanje na tom tržištu', poručuju iz AZTN-a.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi