Volkswagen

Veći, praktičniji, učinkovitiji, inteligentniji – na tržište stigao 100 posto novi Caddy

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Inovativna tehnička osnova: potpuno novo konstruirani Caddy temelji se na modularnoj poprečnoj platformi (MQB)
  • Karizmatičan vanjski dizajn i unutrašnjost: suvereni dizajn novog Caddyja orijentiran je na funkcionalnost
  • Svestrani talent: novi Caddy na tržište dolazi kao gradsko dostavno vozilo, Kombi, kompaktni monovolumen i kamper
  • Prostran: Caddy nastavlja osvajati kupce savršenim paketima opreme i mnoštvom prostora u svim verzijama
  • Dugi međuosovinski razmak i šira klizna vrata: u novom modelu Caddy Cargo Maxi sada ima dovoljno prostora za dvije euro palete
  • Digitaliziran i umrežen: po želji prvi put s digitalnim instrumentima i brojnim online uslugama
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Novi Caddy stiže kao peta generacija bestselera koji je proizveden preko tri milijuna puta, a na tržite dolazi kao Kombi, obiteljski monovolumen, gradsko dostavno vozilo i kamper. Ovaj svestrani talent prvi se put temelji na modularnoj poprečnoj platformi (MQB) koja se upotrebljava u Golfu 8. S najnovijom fazom razvoja MQB platforme brojne nove tehnologije pronalaze svoj put u seriju Caddyja: inovativni sustavi potpora kao što su „Travel Assist“ i nova potpora za skretanje povećavaju razinu sigurnosti i udobnosti; umreženi infotainment sustavi i digitalizirani sustavi rukovanja pretvaraju Caddy u smartphone na kotačima; nova tehnologija dvostrukog doziranja (engl. twindosing) pretvara emisije dušikovih oksida iz štedljivih turbodizelskih motora u vodu i neškodljivi dušik. Vanjski je dizajn koncipiran na karizmatičan način, dok je unutrašnjost osmišljena u svakom kutku. Istovremeno je povećan prostor ovog novog višenamjenskog alata među kompaktnim transporterima, monovolumenima i kamperima – pravi Volkswagen.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: jan eric euler

Novi Caddy dostupan je kao Kombi i monovolumen u novokonfiguriranim varijantama opreme „Kombi“, „Caddy“, „Life“ i „Style“ te kao gradsko dostavno vozilo u verzijama „Cargo“ i „Cargo Maxi“ (dugi međuosovinski razmak). Osim s prednjim pogonom, od proljeća 2021. godine Volkswagen Gospodarska vozila će ovisno o verziji ponuditi i petu generaciju Caddyja s pogonom na sve kotače 4MOTION.

Prelazak na modularnu poprečnu platformu (MQB) vidljiv je već na prvi pogled zahvaljujući međuosovinskom razmaku koji je produžen s 2682 na 2755 mm te proporcijama novog Caddyja koje u skladu s time djeluju dinamičnije. Dizajneri su upotrijebili tehnički predložak kako bi na temelju toga stvorili potpuno redizajniranu karoseriju – karizmatičniju nego ikad. Kada su u pitanju tehnologija i oprema, vanjski dizajn Caddyja opremljenog s maksimalno sedam sjedala odlikuje se brojnim novim značajkama: među njima su posebno veliki panoramski krov sa staklenom površinom te opcijske električne pomoći pri zatvaranju za klizna vrata i stražnji poklopac. Dodatni novitet predstavljaju kotači od lakog metala veličine 16“ i 17“ te prvi put u veličini 18“ te nova LED glavna svjetla i LED stražnja svjetla koja su u vrhunskoj verziji „Style“ dostupna u sklopu serijske opreme.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Unutrašnjost pete generacije Caddyja impresionira novim vrhunskim rješenjima i znatno većom ponudom iskoristivog prostora. Caddy Cargo nudi teretni prostor veličine 3,1 m3 (u skladu s normom SAE V6), dok zapremina u modelu Caddy Cargo Maxi iznosi 3,7 m3. Potpuno novo konstruirana stražnja osovina pritom usavršava prostor. Kako i zašto je to realizirano postaje jasno ako uzmemo za primjer model Caddy Cargo: u njegov stražnji dio sada se može poprečno utovariti euro paleta. Od sada maksimalna širina između kućišta kotača iznosi 1239 mm. U novi Caddy Cargo Maxi sada se može utovariti dodatna euro paleta zahvaljujući kliznim vratima koja su proširena na više od 840 mm (širina kod prethodnika: 701 mm), što predstavlja važnu prednost u odnosu na konkurenciju. Maksimalna dužina teretnog prostora do pregradne stijenke iznosi 1797 mm (Cargo) odnosno 2150 mm (Cargo Maxi).

tportal

U najnovijem su Caddyju zadržane, naravno, i već provjerene funkcije: tako se sjedala osobnog vozila i Kombija u drugom i trećem redu i dalje mogu jednostruko i dvostruko preklopiti. Sjedala u drugom redu mogu se, naravno, ponovno demontirati u samo nekoliko poteza. Kombi i obiteljski monovolumen nude kapacitet prtljažnika od čak 2556 litara (uz natovarenost do krova i prvog reda sjedala te izvađeni drugi red sjedala); kapacitet prtljažnika s pet osoba u vozilu uz natovarenost do visine naslona stražnjeg sjedala iznosi suverenih 1213 litara. Dužina teretnog prostora Kombija i monovolumena do prvog reda sjedala iznosi 1913 mm; između kućišta kotača na raspolaganju stoji maksimalna širina od 1185 mm. Dugi međuosovinski razmak i šira klizna vrata: u novom modelu Caddy Cargo Maxi sada ima dovoljno prostora za dvije euro palete.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Novi Caddy u Hrvatskoj

Prodaja novog modela Caddy 5 je počela s početkom 2021. godine, trenutno se nude sve varijante motora i pogona za Caddy Cargo (osim 4motion i CNG), počevši s Caddy Cargo 2.0 TDI s 55 kW po cijeni od 123.828 kn + PDV i benzincem Caddy Cargo 1.5 TSI s 84 kW po cijeni od 126.631 kn + PDV. U ponudi su i putničke (M1) varijante Kombi, Caddy, Life i Style, počevši s Caddy Kombi 2.0 TDI s 55 kW po cijeni od 189.357 kn (PPMV i PDV uključen).

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!