PREMIJERA

Stiže osvježeni Peugeot 308; od jeseni s digitalnim kokpitom i mnogo nove tehnologije

Osvježeni Peugeot 308 hatchback i 308 SW stižu već ove jeseni na tržište

Osvježeni Peugeot 308 hatchback i 308 SW stižu već ove jeseni na tržište

Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Novi 308 hatchback i karavanski SW uvode novi standard u smislu dizajna i opreme, koji će biti usvojen za sva buduća lansiranja marke

Peugeot je osvježio svoju drugu generaciju modela 308 iz C-segmenta automobila za 2020. godinu, a na tržište izlazi već ove jeseni. Druga generacija se pojavila još 2013., a prvi facelift je doživjela 2017. godine, pa je tako ovo najnovije osvježenje svakako dobrodošlo budući da se ponuda u segmentu kompaktnih limuzina neprestano razvija . Isto tako treba reći i da se treća, potpuno nova generacija 308 očekuje na tržištu 2022. godine. Kompakt iz Francuske bit će dostupan s proširenom opremom i novom tehnologijom, rekao je proizvođač, iako još nije preciziran točan datum početka prodaje i cijena.

Osvježeni Peugeot 308

Osvježeni Peugeot 308

Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Najvažnija inovacija za obje verzije, hatchbacka s petero vrata i karavana SW je digitalni 3D iCockpit. Stari analogni instrumenti ustupaju mjesto 10-inčnom zaslonu s trodimenzionalnim animacijama, poznatim iz SUV-a 2008. Tu je i novi kapacitivni zaslon osjetljiv na dodir na središnjoj konzoli te prošireni izbor sustava pomoći s automatskom kontrolom udaljenosti i aktivnom podrškom za navođenje trake. Kapacitivni ekran uključuje 'sjajni' završni sloj, slijedeći primjer najnovije generacije pametnih telefona. Povezivanje pametnog telefona u njihovom vozilu je prioritet mnogih kupaca. Ovisno o verziji, Peugeot 308 će koristiti funkciju zrcalnog ekrana (Mirror Screen), koja omogućava korisniku da reproducira zaslon svog telefona na dodirni zaslon vozila. Ova funkcija je kompatibilna s protokolima Mirrorlink®, Android Auto® i Apple CarplayTM. 3D navigacija sadrži prepoznavanje glasa. Reaktivanna i povezana s TomTom® prometom, omogućava vam optimiziranje svojih putovanja praćenjem prometa u stvarnom vremenu.

Osvježeni Peugeot 308 s EAT8 mjenjačem

Osvježeni Peugeot 308 s EAT8 mjenjačem

Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Od sustava pomoći vozaču će biti na raspolaganju Upozorenje na opasne zone koje je sada besplatno uključeno u standardnu ​​ponudu (ovisno o državi). Osvježeni 308 nudi kompletnu paletu opreme za pomoć u vožnji dostojnu gornjih segmenata poput: prilagodljivog tempomata sa funkcijom Stop & Go u paru s automatskim mjenjačem EAT8 ili do 30 km/h s ručnim mjenjačem s podesivom postavkom udaljenosti između vozila, visiopark sa 180 ° stražnjom kamerom i funkcijom Park Assist. Ovim se mjeri raspoloživo parkirno mjesto i parkira vozilo umjesto vozača. Tu je i automatsko kočenje u nuždi od 5 km/h do 140 km/h (ovisno o verziji) i upozorenje o riziku od sudara, koje otkriva pješake u traci do brzine vozila od 60km/h, upozorenje o aktivnom voznom traku (ili upozorenje na cesti) s korekcijom trake od 65 km h nadalje, kao i upozorenja vozača na njegovu budnost tijekom dugog vremena vožnje i pri brzini većoj od 65 km/h koje analizira mikro-pokrete na upravljaču. Tu je i automatsko prebacivanje dugog snopa svjetla, prepoznavanje i preporuka znakova ograničenja brzine, aktivni sustav praćenja mrtvog kuta (s korekcijom putanje). Ova je funkcija dostupna od 12 km/h, kao i električna parking kočnica.

Osvježeni Peugeot 308 SW

Osvježeni Peugeot 308 SW

Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Što se motora tiče tu nema promjena, jer se već ionako koriste motori s unutarnjim izgaranjem najnovije generacije. Na raspolaganju su tako od benzinskih motora dvije trocilindrične 1,2-litrene verzije: PureTech 110 S&S s ručnim MT6 mjenjačem i PureTech 130 S&S s ručnim MT6 ili automatskim EAT8 mjenjačem. Kod dizelskih motora su dostupne također dvije verzije: BlueHDi 100 S&S MT6 te BlueHDi 130 S&S s ručnim MT6 ili automatskim EAT8 mjenjačem.

Osvježeni Peugeot 308 SW

Osvježeni Peugeot 308 SW

Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Treba napomenuti da će se sportska verzija 308 GTi i dalje naći u ponudi sa svojim četverocilindričnim 1,6-litrenim motorom snage 263 KS i 340 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući niskoj emisiji CO₂ od 169 g/km (WLTP) i izvrsnom omjeru snage i mase za svoju kategoriju, ovaj je sportski automobil jedna od najboljih ponuda u svom segmentu.

Nakon više od 1,5 milijuna proizvedenih vozila i 43 nagrade koje su 308-ici dodijeljene širom svijeta, a svakako je ona najvažnija nagrada za Europski automobil godine 2014. Dostupna će biti nova Vertigo Blue plava boja i dva nova dizajna aluminijskih naplataka. Prvi je 16-colni Zircon naplatak s dijamantnom doradom te opcijski 17-colni Boca naplatak.

Osvježeni Peugeot 308

Osvježeni Peugeot 308

Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Novi 308 hatchback i karavanski SW uvode novi standard u smislu dizajna i opreme, koji će biti usvojen za sva buduća lansiranja marke. To olakšava razumijevanje komercijalne ponude i obogaćuje različite razine opreme. Ova nova struktura raspona temelji se na 3 razine opreme. Svaka od njih može se upotpuniti srednjom razinom koja se naziva 'Pack' (osim na GTi-u) kako bi se ispunili zahtjevi kupaca koji traže veći komfor, estetiku ili pomoć. Tako će se nuditi razine opreme Active, Allure, Allure Pack i GT,

Osvježeni 308 hatchback i 308 SW će se proizvoditi u PSA tvornici u Sochauxu u Francuskoj.

  • +13
  • +10

Osvježeni Peugeot 308 i 308 SW

Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!