Inovativni sustav e-POWER, s voznim osobinama nalik električnom automobilu, nadmašuje uspjeh dizelskog Qashqaija iz 2007. U 18 sati vožnje prešao je čuvenu rutu Land’s End – John O’Groats, a u spremniku je ostalo goriva za dodatnih 160 km
Nissanova treća generacija tehnologije e-POWER je uspješno položila najzahtjevniji test, prešavši čuvenu rutu od Land’s Enda do John O’Groatsa u Ujedinjenoj Kraljevini na samo jednom spremniku goriva i stigavši na cilj s rezervom.
Dva Qashqaija e-POWER, za čijim su upravljačima bili stručnjaci Nissanova tehničkog centra u Europi u Cranfieldu, Bedfordshire u Engleskoj, prešla su 1347 km u 18 sati vožnje tijekom dva dana. Na cilj su stigli s dovoljno goriva za još 160 km vožnje i time potvrdili da novi Qashqai doista jest najštedljiviji u svojoj klasi, s rekordnom potrošnjom od 3,76 l / 100 km.

Ovaj pothvat podsjeća na izazov iz 2007., kada je originalni Qashqai s 1,5-litrenim dCi motorom prešao istu rutu i postavio tadašnji rekord s prosjekom od 4,2 l / 100 km. Osamnaest godina kasnije, novi Qashqai ponovno pomiče granice s neusporedivo naprednim elektrificiranim pogonom i manjim spremnikom goriva (za 10 litara).
Dean Driver, inženjer za evaluaciju vozila i jedan od vozača na ovom izazovnom putovanju, je izjavio: 'Vožnja Qashqaija e-POWER od Land’s Enda do John O’Groatsa zaista je pokazala snagu novog pogona. Cijelim putem automobil je radio tiho i uglađeno, a činjenica da smo prešli više od 1300 km i pritom uštedjeli gorivo, najbolji je dokaz koliko je ova tehnologija napredovala.'
Za razliku od klasičnih hibrida, Qashqai e-POWER upotrebljava benzinski motor isključivo za proizvodnju električne energije koja napaja električni motor zadužen za pogon kotača. Rezultat je vožnja u kojoj kotače pokreće isključivo električna energija, uz trenutačan okretni moment, uglađeno ubrzanje i tišu vožnju, bez potrebe za punjenjem na utičnici.
David Moss, viši potpredsjednik odjela za istraživanje i razvoj za regiju Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije (AMIEO), također je komentirao ovo postignuće: 'Treća generacija tehnologije e-POWER objedinjuje sve što smo naučili kroz godine razvoja. Uzeli smo najbolje iz prethodnih sustava, poslušali što kupci najviše cijene i osmislili novu platformu koja donosi veću učinkovitost, niže emisije, veću udobnost i doseg usporediv s dizelskim vozilima. Ponosni smo što novi e-POWER sada nudi najbolje performanse, potrošnju i emisije u svojoj klasi.'
Novi 5-u-1 pogonski sklop e-POWER spaja električni motor, generator, inverter, multiplikator i reduktor s potpuno novim 1,5-litrenim benzinskim motorom s turbopunjačem. Uključuje i Nissanovu tehnologiju izgaranja STARC koja stabilizira izgaranje u cilindru kako bi se toplinska učinkovitost povećala na 42 posto, što u konačnici rezultira tišim i učinkovitijim radom motora pri nižim brzinama.
Novi Qashqai s tehnologijom e-POWER se od srpnja proizvodi u Nissanovoj vrhunski opremljenoj tvornici u Sunderlandu u Ujedinjenoj Kraljevini, a na hrvatsko tržište stiže u narednim mjesecima.
Qashqai s novom generacijom sustava e-POWER snage je 140 kW (190 KS), okretni moment je 310 Nm. Potrošnja goriva je 4,5 l / 100 km (prema ispitnom postupku WLTP), a emisije CO2 102 g/km (WLTP).
Sveobuhvatno unaprjeđenje sustava e-POWER nije jedino čime se Qashqai može pohvaliti: povezane značajke u okviru multimedijskog sustava s ugrađenim Google uslugama (kao što su Google Maps, Google Assistant i Play Store) također su doživjele poboljšanja! Od novih značajki valja izdvojiti glasovno upravljanje uz pomoć Google Assistanta, pristup dodatnim aplikacijama u internetskoj trgovini Google Play, vremensku prognozu na zadanim odredištima i funkciju Nissan Trip Stories koja korisnicima omogućuje da jednostavno bilježe i dijele omiljena putovanja u aplikaciji NissanConnect Services.
Dodatna tehnološka poboljšanja omogućuju pametniju vožnju uz napredne funkcije sustava ProPILOT – uključujući nova sučelja za autonomnu vožnju u više prometnih traka, čija je svrha omogućiti preciznije praćenje prometa i bolju percepciju okruženja.
Novi kupci modela e-POWER mogu računati i na niže ukupne troškove vlasništva zahvaljujući produljenim servisnim intervalima – s dosadašnjih 15.000 km na 20.000 km.