KONFERENCIJA MEDIJSKIH TRENDOVA

Zlato za UM Beograd i Fantu na SEMPL festivalu

28.11.2016 u 09:41

Bionic
Reading

Medijska agencija UM Beograd i Coca-Cola kompanija osvojili su Zlatnu nagradu na 18. SEMPL festivalu medijskih trendova održanom u Portorožu. Međunarodni žiri nagradio je Zlatnom nagradom kampanju Fante u kategoriji Najbolja kampanja na društvenim mrežama

'Izuzetno smo ponosni na osvojenu nagradu i što je stručni žiri prepoznao našu kreativnost, inovativnost kao i fantastične rezultate koje je kampanja ostvarila. Uspjeh kampanje je rezultat našeg poznavanja trendova, najbitnijih trenutaka u životima potrošača kao i pravilnog korištenja podataka. Ovo je ujedno i ključno za kreiranje uspješne kampanje u današnje vrijeme kada se mediji i potrošači mijenjaju na dnevnoj bazi. Zahvalni smo i našem dugogodišnjem klijentu, Coca-Cola kompaniji, na ukazanom povjerenju i podršci u našim nastojanjima da budemo inovatori koji podižu standarde na tržistima na kojima poslujemo. Ova prestižna nagrada nam daje poticaj da nastavimo nizati uspjehe,' rekla je Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM Beograd.

'Ono što čini ovu nagradu toliko posebnom jeste činjenica da je ona rezultat veoma bliske suradnje kompanijskih kros-funkcionalnih timova i naših partnerskih agencija. Rad sa YouTuberima/influenserima za nas je bila novost, ali očigledno se zajedničko promišljanje u kombinaciji s težnjom prema inovacijama pokazalo kao dobra formula za kreiranje uspješne Fanta & Yasserstain suradnje,' rekao je Darko Stanojević, Connections Manager kompanije Coca-Cola: Bosnia, Croatia, FYROM, Montenegro, Serbia, Slovenia

Nagrađeni projekt možete pogledati na linku

Najveća regionalna konferencija medijskih trendova, SEMPL, međunarodno je priznati obrazovni događaj, koji u fokus stavlja aktualna događanja u području medija, marketinga i komunikacija za Adriatic regiju te predstavlja i analizira primjere domaće i strane dobre prakse.