'Žao mi je što nikad nisam…'

Živim danas – predstavljena nova kampanja Real grupe za Zagrebačku banku

Živim danas

Živim danas

Izvor: Real grupa / Autor: Bogdan Kijanica

Zagrebačka banka već niz godina je vodeća banka u Hrvatskoj i kao članica UniCredit Grupe jedna od istaknutijih banaka na području Srednje i Istočne Europe

U novoj kampanji osmišljenoj i produciranoj od strane agencije za tržišno komuniciranje Real grupa, potvrdila je status otvorene i odgovorne banke čiji su prioriteti razumijevanje potreba klijenata, kao i izgradnja odnosa s njima utemeljena na obostranom povjerenju. Ključne vrijednosti po kojima je Zagrebačka banka prepoznatljiva jesu kvaliteta proizvoda i usluga, inovativnost na tehnološkom planu te uspješnost u poslovnim rezultatima.

Kampanja 'Živim danas na primjeru sedmero prolaznika koji dovršavaju rečenicu 'Žao mi je što nikad nisam…' prati njihovo promišljanje o ostvarivanju neispunjenih želja, ukazujući kako propuštene prilike iz prošlosti mogu zapravo stvoriti planove za budućnost. Ton je kampanje pozitivan, a inspirirana je realnim očekivanjima i željama 'običnih' prolaznika koji uviđaju da se uz pozitivan stav i razmišljanje stvari mogu ostvariti onako kako zamisle.

U Realovu timu zaduženom za realizaciju kampanje sudjelovali su redatelj i kreativni direktor, Maro Pitarević, account direktor Tino Pattiera te art direktor Matko Jovičin zajedno s direktoricom Marketinga Zagrebačke banke Vanjom Vaniček i Ivom Barbarić, Suzanom Srpak i Vanjom Šarac iz odjela Marketinga Zagrebačke banke. Za fotografiranje kampanje pobrinuo se Tomislav Može.  

Matko Jovičin, Tino Pattiera, Vanja Vaniček, Iva Barbarić

Matko Jovičin, Tino Pattiera, Vanja Vaniček, Iva Barbarić

Izvor: Real grupa / Autor: Bogdan Kijanica

'Svaka kampanja stvara se zajedničkim promišljanjem i nudi cjelovito rješenje što nam je izuzetno bitno. Još jedna kreativna kampanja rezultat je uspješne suradnje pune povjerenja i partnerskog odnosa agencije Real grupa i Zagrebačke banke. Cilj nam je da zanimljive kampanje Zagrebačke banke na tržištu uspostavljaju autentičan, drugačiji i svježiji smjer komuniciranja bankarskih usluga.' – dodala je direktorica Marketinga Zagrebačke banke, Vanja Vaniček

 'U poplavi bizarnih i usiljenih kvazikreativnih kampanja za banke bio nam je pravi užitak napraviti nešto normalno za normalne ljude i predstaviti Zabu kao nekoga tko ih nastoji razumjeti i inspirirati da ŽIVE DANAS.' – izjavio je kreativni direktor, Maro Pitarević.

Internacionalna agencija Real grupa pruža integriranu uslugu tržišnog komuniciranja na sedam različitih tržišta. Jedna od najvećih hrvatskih agencija s više od 70 zaposlenih profesionalaca zadužena je za bogat portfolio od preko 20 klijenata iz raznih industrija. Kontinuirano praćenje tržišta, najboljih svjetskih praksi i implementiranje novih ideja u cjelovita rješenja za klijente omogućile su Real grupi zadržavanje zavidne pozicije na domaćem tržištu, ali i širenje poslovanja na internacionalna tržišta. Zbog sve većeg broja projekata i prilika na stranim tržištima, Real grupa ima otvorene urede i u Portugalu, Litvi, Mađarskoj i Beogradu s tendencijom daljnjeg rasta i širenja.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi