TELEFONSKA ANKETA

Zagrepčani žele da Trg maršala Tita to i ostane

trg maršala tita

trg maršala tita

Izvor: tportal.hr / Autor: Vedran Brkulj/tportal.hr

Ako na proljeće raspiše referendum o promjeni imena Trga maršala Tita, što je nedavno predložio gradonačelnik Milan Bandić, većina građana bi glasovala za ostanak imena tog Trga

Pokazalo je to telefonsko istraživanje koje je za portal Zagrebancija i Jabuku TV provela agencija Vectura u periodu od 23. do 25. studenog na uzorku od 838 ispitanika.
Za ostanak imena Trga maršala Tita glasalo bi 56,92 posto građana, dok bi za promjenu imena u Kazališni trg zaokružilo njih 34,13 posto. Neodlučnih građana je 8,95 posto.
Najviše onih koji su za promjenu imena u Kazališni trg stariji su od 60 godina, njih 38,62 posto, dok je najviše onih koji su za ostanak imena Trga maršala Tita starosti između 30 i 39 godina, njih 64,02 posto.

Gledajući po stranačkim preferencijama, za izbor stranaka u Skupštini ovakvi rezultati potencijalnog referenduma najviše bi zadovoljili birače SDP-a te HNS-a, a najmanje liste HDZ-a, HSP-a A. S. i BUZ-a koji su i pokrenuli tu inicijativu u Skupštini.

Najviše su podijeljeni birači Bandićeve liste te liste HSLS-a, HSS-a i Vladimira Ferdeljija.

Od birača SDP-a, njih 87,4 posto je za Trg maršala Tita, dok je njih 8,54 posto za Kazališni trg. Od birača HNS-a, 76,92 posto je za Trg maršala Tita, a 7,69 posto za Kazališni trg.

Birači HDZ-a, HSP-a A. S. i BUZ-a, kao što je bilo i za očekivati, velikom su većinom za preimenovanje. Njih 82,52 posto zaokružilo bi Kazališni trg, dok je 14,56 posto za Trg maršala Tita. Neodlučnih je 2,91 posto birača HDZ-a, HSP A.S. i BUZ-a.

Ispitanici koji su se izjasnili kao glasači Milana Bandića najneodlučniji su po ovom pitanju. Njih 44,14 posto je za Kazališni trg, dok je 45,01 posto za Trg maršala Tita.

Neodlučnih je malo više od deset posto birača.

Sličan je slučaj i kod birača Vladimira Ferdeljija, HSLS-a i HSS-a gdje je 39 posto za Kazališni trg, 48 posto za Trg maršala Tita.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!