LE MERIDIEN LAV

Zaalberg: Rast PDV-a ne možemo naplatiti našim gostima

19.12.2013 u 13:43

Bionic
Reading

Le Meridien Lav, najveći hotel visoke kategorije na splitskom području završava ovu poslovnu godinu odličnim rezultatima i optimistična pogleda na sljedeću godinu i turističku sezonu

Mada je poslovno okruženje u zemlji općenito negativno i pesimistično, generalni direktor hotela Arnould Zaalberg ističe da se nada sličnim i boljim rezultatima i u 2014. Takve najave bile su nam i povod za kratak razgovor s njim.

Arnould Zaalberg naglašava da su rezultati dolazaka gostiju, noćenja i financijski pokazatelji sveukupno vrlo zadovoljavajući za 2013. godinu. 'Početak je bio malo nepredvidiv, rezultati su izgledali kao putanja rollercoastera i imali smo velike oscilacije. Uz već poznatu činjenicu da je Dalmacija izvan sezone relativno loše prometno povezana, najviše se osjetio izostanak gostiju iz Rusije iz poznatih razloga. Nadamo se da će taj problem viza ubuduće biti zadovoljavajuće riješen jer će početak sezone i prvi kvartal 2014. biti vrlo težak', rekao je Zaalberg.

Njegov optimizam ne umanjuje ni povećanje PDV-a za 30 posto u turizmu sa 10 na 13 posto.

'O tom je porezu u javnosti manje više sve rečeno, no problem je prije svega u činjenici da je to povećanje bilo najavljeno tek u rujnu i listopadu kada su ugovori sa svim većim tvrtkama i turoperatorima za iduću godinu već bili dogovoreni i potpisani. Mi to povećanje ne možemo naplatiti našim gostima i to ćemo morati platiti direktno iz naše dobiti. Problem je tim veći jer radimo u okruženju na Mediteranu gdje naši susjedi i konkurenti na tržištu, primjerice Grčka i Turska ne rade takve stvari. To nas čini manje konkurentnima i nesigurnima za investiranje', jasan je u stavu Zaalberg.

S obzirom na to da je Hypo već dulje od godinu dana vlasnik hotela Le Meridien Lava, zanimalo nas je kakvi su odnosi tvrtke Starwood s novim vlasnikom koji je hotel stavio u prodaju. 'Hypo Bank još uvijek ima namjeru prodati hotel i moram napomenuti da je dosadašnji interes na tržištu zaista velik, no prodaja ovako velikog kompleksa složen je proces i posao za koji treba vremena. Odnos tvrtke Starwood i Hypa na zdravim je temeljima i stabilan i u takvim okolnostima poslovanje nesmetano teče, što je zapravo i najvažnije', zaključio je Arnould Zaalberg.