ŽELJENA FOTELJA

Za šefa Hrvatske turističke zajednice javilo se 20 osoba

11.07.2014 u 16:45

Bionic
Reading

Na ponovljeni natječaj za direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) do sada se prijavilo 20 kandidata, s onima koji su zadovoljili uvjete razgovarat će se kroz desetak dana, a odluka i imenovanje očekuje se na idućoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a

Po natječaju za izbor 11 direktora stranih predstavništva HTZ-a pak u tijeku je drugi krug, u koji je od 60 valjanih kandidatura ušlo njih 26.

Rok za prijave na ponovljeni natječaj za direktora/icu Glavnog ureda bio je 4. srpnja, a kako su se mogle poslati poštom napominju da još postoji mogućnost da stigne neka prijava. Do sada ih je pristiglo 20, a to je znatno više od šest prijava na prvom natječaju, čime su u HTZ-u zadovoljni, a više informacija o kandidatima i drugome ne mogu iznositi jer natječaj zapravo još traje.

Tako se nije moglo ni doznati je li među kandidatima netko od onih koji su se javili na prvi natječaj, ali neslužbene informacije kažu da ih je bar dvoje, kao i da bi se sjednica na kojoj će članovi Turističkog vijeća (TV) odlučivati o tom izboru mogla održati krajem srpnja.

Moguće je da se na toj sjednici odlučuje i o izboru 11 direktora stranih predstavništava HTZ-a, za što sada, nakon dva selekcijska kruga, konkurira ukupno 26 kandidata (preostalih od ukupno njih 150 koji su se prijavili, te od 60 s valjanom prijavom), a iz HTZ-a o tome samo kažu da će o svim dodatnim informacijama zainteresiranu javnost izvijestiti po završetku natječaja.

Strateški marketing plan hrvatskog turizma do 2020. se još čeka

Osim izbora direktora Glavnog ureda, što se bira i čeka već četiri mjeseca, slično vrijeme 'čekanja' je i za dokument Strateški marketing plan hrvatskog turizma 2014.-2020. čije je dovršenje i usvajanje već nekoliko puta odgađano jer Turističko vijeće HTZ-a na čelu s ministrom turizma Darkom Lorencinom nije bilo zadovoljno pristiglim rješenjima odnosno isporučenim poddokumentima toga plana kojeg izrađuju konzultantske tvrtke THR (Barcelona) i Horwath Consulting (Zagreb).

Iz Glavnog ureda HTZ-a kažu da je koordinacijska skupine za praćenje izrade tog plana u svibnju detaljno raspravila primjedbe na ranije isporučene dokumente te su članovima Vijeća dostavili zabilješku s tog sastanka s rekapitulacijom očitovanja izrađivača plana na iznesene primjedbe i zaključcima vezanim uz daljnje postupanje.

Sve primjedbe članova TV HTZ u najkraćem mogućem roku proslijeđene su potom konzultantima, a kad članovi Vijeća odobre izvršni sažetak SMPHT-a, koji će biti na 50 stranica, izrađivač će pristupiti zaključenju postupka izrade proširenog dokumenta Završnog izvješća plana, dodaju iz Glavnog ureda.



Rad Glavnog ureda bez zastoja

Iako nemaju direktora nekoliko mjeseci, što se u HTZ-u do sada nije događalo, i čije je poslove do izbora novog preuzeo ministar turizma, ujedno i predsjednik HTZ-a, iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da poslovanje HTZ-a teče bez zastoja i odrađuju sve predviđene aktivnosti Programom rada za ovu godinu na domaćem i stranim tržištima.

Među aktivnostima koje su realizirane upravo u razdoblju u kojem rade bez direktora važnijim označavaju PPS ili projekt pred i posezona, u sklopu kojeg će putem javnog poziva, koji je u tijeku, odabrati 15 destinacija kojima će dodijeliti oznaku PPS destinacije, što podrazumijeva razvoj atraktivne i konkurentne ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone.

Time bi se Hrvatska dodatno pozicionirala kao zemlja koja i izvan glavne turističke sezone nudi posebne, autentične i privlačne turističke proizvode, dostupne cestovnim i/ili zračnim prijevozom, što bi omogućilo i produljenje sezone te povećanje turističkog prometa.

Naglašavaju i da su od ožujka u tijeku sve redovne aktivnosti oglašavanja na tržištima dvadesetak zemalja kroz kampanje u tiskovnim medijima, televiziji i radiju, vanjsko oglašavanje i marketinške projekte na tržištima, kao i udruženo oglašavanje u suradnji s javnim i privatnim sektorom.

Jednim od važnijih projekata ove godine, čiji je nositelj HTZ, je i informacijski sustav za prijavu-odjavu gostiju, za koji je izrada dokumentacije u završnoj fazi, a time bi se obuhvatila prijava i odjava gostiju, naplata boravišne pristojbe te statističko praćenje turističkoga prometa na razini cijelog sustava.

Do sredine kolovoza trebala bi biti spremna natječajna dokumentacija za natječaj za izbor tvrtke koja će izrađivati ta j sustav, najavljuju iz Glavnog ureda HTZ-a.