online učenje
UNICEF: Više od trećine školske djece bez pristupa učenju na daljinu

Afrika, ilustracija
Izvor: EPA-EFE / Autor: KIM LUDBROOK
U supsaharskoj Africi gotovo polovica učenika ne može učiti na daljinu, a u istočnoj Europi i dijelovima Azije trećina, navodi se u izvješću.
Najmlađa školska djeca i ona iz najsiromašnijih obitelji ili seoskih kućanstava najčešće propuštaju online učenje.
-
Video
mikroškole
Zaboravite školovanje na daljinu, u igri je novi trend: Roditelji unajmljuju učitelje koji podučavaju djecu po kućama
-
albert gajšak
Mladi Karlovčanin pokrenuo je treću crowdfunding kampanju, pogledajte što nudi financijerima
-
20
biološki markeri
Kinezi razvili model strojnog učenja koji otkriva pacijenate s najvećim rizikom smrti od Covida-19
Gotovo 1,5 milijardu djece pogođeno je zatvaranjem škola u jeku karantena, prema izvješću UN-ove agencije.
"Za najmanje 463 milijuna djece čije su škole zatvorene zbog covida-19 nije bilo učenja na daljinu", rekla je ravnateljica UNICEF-a Henrietta Fore.
"Velik broj djece čije je obrazovanje potpuno narušeno mjesecima rezultirat će svjetskom krizom u obrazovanju. Posljedice u gospodarstvima i u društvu mogle bi se osjećati desetljećima", upozorila je.
Izvješće se služilo podacima iz stotinu zemalja o dostupnosti kućne tehnologije i mogućnostima potrebnim za online učenje poput pristupa televiziji, radiju i internetu.
Čak i ako imaju te mogućnosti kod kuće, može ih sprečavati nedovoljna podrška, loši uvjeti za učenje ili pritisak da moraju raditi, naglašava se u izvješću.
UNICEF je pozvao vlade da uz sigurnosne mjere ponovno otvore škole te da u planove ponovnog otvaranja škola uključe prošireni pristup učenju na daljinu i nadoknadu izgubljenih nastavnih sati.