PONUDA POSLOVA

Sve manje se traže marketingaši, PR-ovci i novinari

16.01.2014 u 12:43

Bionic
Reading

Marketingaši, PR-ovci i novinari, nažalost, sve manje se traže. Pokazuje to podatak o tek šestotinjak oglasa na portalu MojPosao koji su objavljeni u kategoriji marketing, PR i mediji tijekom 2013. To je pad od 12 posto u odnosu na prethodnu godinu. Najtraženija zanimanja bila su asistent u marketingu, voditelj marketinga te specijalist u marketingu

Prosječna mjesečna plaća za kategoriju marketing, PR i mediji iznosila je 6.894 kune, što je 27 posto više od prosječne mjesečne plaće u Hrvatskoj. Očekivano, asistenti u marketingu, koji imaju najmanje iskustva, imali su plaću 13 posto ispod prosjeka, dok su se voditelji mogli pohvaliti plaćom 63 posto većom od prosječne hrvatske neto plaće.

Poslodavci koji su zapošljavali marketingaše, PR-ovce i novinare uglavnom su tražili zaposlenike s visokom stručnom spremom (u 66 posto oglasa), prethodnim radnim iskustvom (u 54 posto oglasa) i poznavanjem stranog jezika (u 75 posto oglasa). U 65 posto slučajeva nudili su im posao za stalno.

Nešto veći broj oglasa koji se trenutno nalaze u kategoriji marketing, PR i mediji daje nade da će ova godina biti bolja. Među njima izdvajamo sljedeće natječaje:

Privatna poliklinika u području dentalne medicine i dermatologije Šlaj – Anić smještena u Zagrebu traži djelatnika za internet i društvene mreže (m/ž). Novi član tima brinut će se o prikupljanju materijala i kreirati sadržaj web stranica, osmišljavati, planirati i realizirati promotivne aktivnosti na internetu i društvenim mrežama.

Tvrtka Mejaši Prvi traži osobu za poziciju Public Relations Manager (m/ž). Mjesto rada je Split, uz mogućnost putovanja u zemlji i inozemstvu. Idealan kandidat posjeduje trogodišnje iskustvo, analitičke i razvijene komunikacijske sposobnosti, fleksibilan je i može raditi na nekoliko projekata u isto vrijeme.

Radio Koprivnica zapošljava radijskog voditelja (m/ž). Kao zaduženja budućeg zaposlenika u oglasu su navedeni: moderiranje radijskog programa, vođenje radijskih rubrika i emisija, tonska realizacija, uredničko-novinarski poslovi. Ovo je posao koji je prije svega namijenjen osobama bez radnog iskustva jer poslodavac nudi stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa.

Zanimanje novinara na prvi se pogled ne može povezati s odjelom marketinga. No iako ste po struci novinar i svoju idealnu karijeru vidite na televiziji ili u redakciji nekog časopisa, možda biste trebali razmisliti o poslu u ovom odjelu. Iako to nije vaša struka, prilikom odlaska na intervju za marketinšku poziciju ne trebate biti obeshrabreni jer dobar dio traženih znanja i vještina, pa čak i malo više od traženog, ima gotovo svaki novinar.

Ako se grozite pitanja 'zašto bismo trebali zaposliti baš vas?' i potreban vam je poticaj, proučite savjet zašto bi svaki odjel marketinga trebao u svojim redovima imati jednog novinara. Ne samo da ćete imati spreman odgovor na pitanje, već ćete moći i dokazati kako svojim vještinama možete donijeti vrijednost odjelu. Poštivanje rokova, kreiranje kvalitetnog sadržaja i 'oko za priču' samo su neke kvalitete koje novinara čine izvrsnim članom marketinškog tima.