BLOKADA SE NASTAVLJA

Studenti i dalje po svom

  • Autor: A. Srzić
  • Zadnja izmjena 05.05.2009 08:30
  • Objavljeno 04.05.2009 u 11:56
filozofski blokada

filozofski blokada

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Dragan Matic

Nezavisna studentska inicijativa s Filozofskog fakulteta u Zagrebu, koja je blokadom zgrade svoga fakulteta pokrenula pravu malu revoluciju u hrvatskom visokom školstvu, odlučna je ustrajati u svojim zahtjevima unatoč odluci Senata Sveučilišta da se nastava mora nastaviti

Dakle, početak trećega tjedna blokade dvadesetak fakulteta u Hrvatskoj nije donio ništa novo iako su neki očekivali da će studenti popustiti simultanim pritiscima Primorčeva ministarstva, Senata sveučilišta, kojima se pridružio i predsjednik Mesić.

Studenti su tako na redovitoj dnevnoj konferenciji za novinare pročitali svoje otvoreno pismo javnosti u kojem su optužili resorno ministarstvo i Vladu Republike Hrvatske da snosi isključivu odgovornost za nastalo stanje. Umjesto toga, vlasti su odgovornost pokušale prebaciti na različite akademske institucije. 'Takvu politiku smatramo katastrofalnom, nekompetentnom i neodgovornom', smatraju studenti dalje navodeći kako ništa manje promašena nije bila ni reakcija Sveučilišta.

Još jednom su ponovili svoje zahtjeve za besplatnim školstvom na svim razinama te istaknuli kako je 'vječno studiranje' ionako onemogućeno bolonjskim sustavom. Također žele da se novac za to osigura dodatnim izdvajanjima za obrazovanje, a ne prenamjenom dosad izdvajanih sredstava.

Minimalni uvjeti za prekid blokade na koje studenti mogu pristati su uredba kojom se nadležni obvezuju platiti sve školarine za akademsku godinu 2009/10. i pokretanje procedure za izmjenom zakona kojim bi se osiguralo potpuno javno financiranje visokoškolskog obrazovanja na svim razinama. Studenti traže da prijedlog ide na čitanje najkasnije na prvoj jesenskoj sjednici.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi