CROATIA, FULL OF LIFE

Spot HTZ-a nije autentičan, Hrvatska izgleda kao bilo koja zemlja Mediterana

02.10.2015 u 15:59

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) sloganom 'Croatia, Full of life' kreće u kampanju po stranim tržištima početkom idućeg tjedna, a od jučer se na YouTubeu može vidjeti i novi promotivni spot

Spot je, doznajemo iz HTZ-a režirao NijemacFlorian Geiss, redatelj niza reklama i čest suradnik agencije BBDO koja je i osmislila slogan Croatia - full of life

Izrada spota stajala je 59 tisuća eura, a autor glazbe u spotu zagrebački je glazbenik Rejhan Okanović Regi.

'Spot donosi jednu novu, lijepu estetiku, ali to nije ona Hrvatska koju ja vidim. Mislim da je ona bitno drugačija od onog kako je prikazana u njemu. Po spotu ispada da je Hrvatska samo zemlja za mlade, lijepe i one koji vole ekstremne sportove. Da sam turistički djelatnik, ne bih volio da u moju zemlju dolaze samo takvi turisti, ali valjda u HTZ-u znaju što rade', kazao je redatelj Ognjen Sviličić dodavši kako je 'cijena spota u okvirima'.

Također smatra kako se iz njega ne vidi ono što je autentično i naše i da kojim slučajem u spotu ne piše Croatia, ne bismo ni znali o kojoj se zemlji radi.

'Po prikazanom to može biti gotovo svaka zemlja na Mediteranu, od Malte, preko Grčke, Italije do Španjolske. Izostala je prepoznatljivost i mislim da je to najveći problem ovog spota', zaključio je Sviličić.

Novi slogan za promociju turizma izabran je početkom ove godine nakon što je s nekoliko drugih testiran na osam glavnih tržišta te se pokazao kao onaj koji je izazvao najviše pažnje i dobio dobre ocjene. Za pronalazak pravog slogana i izradu cjelokupnog koncepta HTZ je predvidio 2,5 milijuna kuna bez PDV-a.

Na taj način zamijenjen je slogan koji je u upotrebi bio gotovo 15 godina: Hrvatska - Mediteran kakav je nekad bio.