NOVI TREND U JAPANU

Reklame na ženskim bedrima

26.07.2013 u 17:24

Bionic
Reading

I dok smo već vidjeli razne varijante oglašavanja koje uključuju ljudsko tijelo, od ljudi-sendviča do tetoviranja, najnoviji japanski trend u marketingu smješta reklame na vrlo 'uočljivo' mjesto – ženska bedra, izvještava Guardian.

Poigravajući se s idejom da 'seks prodaje', tvrtka za odnose s javnošću Wit Inc. zaposlila je 3000 Japanki koje šeću naokolo s naljepnicama provokativno smještenima visoko na ženskim bedrima.

Zašto baš tamo? Hidenori Atsumi, direktor marketinške agencije sramželjivo je Guardianu objasnio da je to dio tijela koji muškarci vole vidjeti, a ženama ga nije mrsko pokazati.

Da bi se kvalificirale za zaradu od 121 dolar dnevno, kandidatkinje za posao moraju biti starije od 18 godina, moraju postaviti na internet barem dvije fotografije iz dva različita lokala te se od njih traži da imaju najmanje 20 prijatelja na društvenim mrežama. Agencija potencijalnim zaposlenicama također sugerira da 'na posao' nose samostojeće čarape i mini-suknje kako bi reklama što više došla do izražaja.

Oglašavanje na bedrima počelo je početkom godine, a do sada su se tako oglašavali film Ted i glazbena skupina Green Day

U Tokiju oglasni prostor nije mala stvar. Samo 2012. na oglašavanje na otvorenom potrošeno 2,99 milijardi dolara. U prenapučenom gradu s više od 13 milijuna stanovnika, možda su ljudi zaista jeftiniji od nekretnina.