IZBJEGAVANJE PROMETNIH ČEPOVA

Provozali smo se novom autocestom Zagreb - Velika Gorica

23.12.2014 u 07:26

  • +12

Tportal.hr prvi na A11

Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld

Bionic
Reading

Nova autocesta A11 od Zagreba prema Sisku, barem njena prva dionica prema Velikoj Gorici, bit će završena iduće 2015. godine. Izgrađena je u cijelosti, preostalo je još samo 500 metara manjeg dijela kod Velike Mlake i spoja na zagrebačku obilaznicu preko novog izlaza Buzin 2

Prvi smo prošli i isprobali ovu novu modernu prometnicu, relativno je kratka, riječ je o osam kilometara, ali je izuzetno važna za sve koji putuju prema aerodromu, Velikoj Gorici i Sisku. Recimo, tko je za put prema Velikoj Gorici trebao do sada pola sata - po novoj dionici autoceste bit će mu dovoljno samo pet minuta. Ipak, najviše će vremenski profitirati oni koji putuju dalje prema Sisku.

Na dijelu A11 Zagreb – Velika Gorica izgrađeno je mnogo objekata jer dionica ide kroz naseljeni dio predgrađa Zagreba i prelazi preko mnogih prometnica i željezničkih pruga. Izuzetno je atraktivna petlja Velika Gorica – sjever, s puno nadvožnjaka, vijaduktom i dvama rotorima. Ovi velebni objekti promijenili su vizuru ovog ruralnog kraja i otvorili su novu vizuru i pogled na južni dio Zagreba.

Na čvoru Velika Gorica - sjever može se kombinirati i stara dvotračna cesta za dalji put prema Gorici ili izaći prema naseljima Velika Mlaka i Buzin. Autocesta dalje nastavlja kroz nepreglednu ravnicu i prolazi s južne strane Velike Gorice gdje je još jedan izlaz, a tu se može i prema Kravarskom i Pokupskom te, naravno, opet prema postojećoj staroj sisačkoj cesti.

S obzirom na to da je ovdje već puštena u promet jedna dionica autoceste prema Sisku, ovime se stvara nova cjelina autoceste od 18 km i što je još važnije - definitivno se obilazi Velika Gorica, sva okolna naselja i rješavaju se svi prometni 'čepovi' na ulazu prema Zagrebu. Dok ne bude izgrađen most preko Ranžirnog kolodvora, zamišljeno je da se preko čvora Buzin 2 ide po zagrebačkoj obilaznici 500 metara na stari čvor Buzin i tako ulazi ili izlazi iz Zagreba na novu autocestu.

Na postojećem starom čvoru Buzin, koji se dodatno proširuje, ipak će biti manje gužve jer ga uopće neće više koristiti oni koji zaobilaze Zagreb, odnosno, nastavljaju put dalje. Važno je i spomenuti da nova dionica autoceste neće biti u sustavu naplate cestarine.