ZAŠTITA OD VANDALA

Polugoli više ne smijete u osječke tramvaje

  • Autor: Kruno Kartus
  • Zadnja izmjena 11.08.2010 16:10
  • Objavljeno 11.08.2010 u 15:16
Tramvaj Osijek

Tramvaj Osijek

Izvor: tportal.hr / Autor: Kruno Kartus

Uprava osječkog Gradskog prijevoza putnika planira velike promjene pravilnika kako bi poboljšala učinkovitost i upristojila pojedince u korištenju svojih usluga. Direktor Igor Medić najavljuje da će gradskoj vlasti predložiti kodificiranje za sada sporadičnih odluka kojima se već uspio smanjiti broj napada na vozače tramvaja i autobusa, broj švercanja i bespravnog zaustavljanja prometa

U ljetnim mjesecima u GPP-u užurbano rade na popisivanju mjera – zabrana ulaska polugolim putnicima u vozila, zabrana vožnje pretjerano uznojenim osobama koje zaudaraju, čuvarske službe u noćnim satima protiv napadača na vozače, mjere protiv švercanja i slično. Sve to bit će dio novog pravilnika o uslugama GPP-a koji će se uskoro naći kao prijedlog pred Gradskim vijećem Grada Osijeka.

'Znamo imena i prezimena osoba koje se do pasa gole svakodnevno koriste našim tramvajima i autobusima i ometaju kvalitetu vožnje normalnim korisnicima. Želimo ugoditi većini, a ne toj manjini', najavio je direktor Igor Medić.

Značajni uspjeh zabilježio je u naplaćivanju kazni zbog bespravnog zaustavljanja prometa parkiranjem automobila na tramvajskim prugama. Putem suda ili nagodbom GPP mjesečno naplati do šest kazni od jedne do deset tisuća kuna. 'Mjere ne uvodimo kako bismo zaradili, nego zaštitili gradsku imovinu', objašnjava Medić.

Uspješnom se pokazala njegova ideja o solidarnosti među radnicima pa leđa od napada noćnih vandala uspješno čuvaju kolege, u civilu i uniformi, već nekoliko mjeseci. 'Frekvencija noćnih linija povećana je, vjerovali ili ne, šest puta, a broj napada na vozače smanjen je na minimum', pohvalio se direktor, koji je cijenu noćne vožnje smanjio na samo dvije kune.

Hvali suradnju s policijom, PU osječko-baranjskom. Policajci na poziv vozača dolaze u roku od 15 minuta, utvrđuju identitet napadača ili vlasnika nepropisno parkiranog vozila. Podaci se predaju GPP-u da bi prekršajna ili kaznena prijava mogla sadržavati ime i prezime tuženog, a to jamči i sigurnu naplatu kazne.

Medić priznaje da u tvrtki nisu u stanju smisliti sva najkvalitetnija rješenja za probleme s kojima se susreću i zato pozivaju građane da im se jave s prijedlozima, jer novi pravilnik o uslugama izrađivat će se do jeseni, kada ide pred gradske vijećnike.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi