DIGITALIZACIJA

Zagrepčani će podatke na uplatnicama Holdinga moći mijenjati od kuće

  • Autor: V. Brkulj
  • Zadnja izmjena 09.08.2018 11:22
  • Objavljeno 09.08.2018 u 11:18
Ilustracija

Ilustracija

Izvor: Pixsell / Autor: Luka Stanzl/PIXSELL

Korisnici usluga Zagrebačkog holdinga (ZGH) od rujna ove godine moći će iz ugodnosti vlastita doma ili dok sjede negdje na kavi u gradu preko mobitela promijeniti osobne podatke za dostavu računa

'Korisnicima će biti pojednostavljeno otkazivanje zaprimanja tiskanog izdanja uplatnice za sve objekte koji su registrirani na njegovo ime, odnosno povezani s OIB-om korisnika. Implementacijom sustava značajno će se ubrzati najčešći procesi u odnosima s korisnicima, smanjiti opterećenje šaltera, unaprijediti telefonska i digitalna podrška te osigurati suvremenija praksa', kazao je Tomislav Jurić iz Holdinga.

U ZGH trenutno testiraju cijeli sustav kojem će se pristupati preko platforme e-građani.

U praksi će to značiti da će se promjena korisničkih podataka raditi na način tako da će se upisivati ime i prezime, pa novo prezime nakon njegove promjene i e-mail adresa, a priložit će se i fotografije osobnih iskaznica i vjenčanog lista.

Na novom sučelju Holdinga preknjiženje kartice, promjena adrese primanja računa i korisnički podaci bit će prvi u novom izborniku, a s njega će se moći upravljati i jedinstvenom uplatnicom kao i zatražiti da se računi više ne dobivaju poštom već samo on line.

'Korisnici će uskoro većinu zahtjeva iz redovnog poslovanja, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolazaka građana u poslovnice Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava, moći generirati elektronički, odnosno pristupajući putem internetskog sučelja namijenjenog korisnicima. Identifikacija korisnika, a time i vjerodostojnost, odnosno valjanost zahtjeva realizirat će se i potvrđivati kroz visoke sigurnosne protokole.

HOLDING

Izvor: Pixsell / Autor: Sanjin Strukic/PIXSELL

Ovisno o vrsti zahtjeva korisnici će ispunjavati elektroničke obrasce te prilagati potrebne dokumente. Sustav će informirati podnositelja o uspješno predanom zahtjevu ili upozoravati na nedostatak određenog, konkretnog dokumenta', istaknuo je Jurić i za zaključak dodao da će se spektar usluga postupno, ovisno o potrebama - nadograđivati.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi