OD 18. DO 21. RUJNA

Očekujte najžešći Weekend Media Festival do sada

03.09.2014 u 12:30

  • +4

Predstavljen program Weekend Media Festivala

Izvor: Pixsell / Autor: Davor Puklavec

Bionic
Reading

Sedmi po redu Weekend Media Festival, koji se održava u Rovinju od 18. do 21. rujna, ponovno donosi jedinstvenu kombinaciju konferencije, druženja i zabave, ovaj put bogatiju no prije

U pet dvorana stare Tvornice duhana Rovinj posjetitelji će moći birati između pedesetak predavanja, panela, radionica i prezentacija, a navečer ih očekuju partyji po kojima je Weekend već nadaleko poznat.

Na 7. Weekend Media Festivalu očekuje se oko 4.000 sudionika i posjetitelja, među kojima više od 500 akreditiranih novinara, više od 130 predavača, panelista i voditelja radionica te više od 300 studenata iz cijele regije.

'Imamo dosad najviše predavača i panelista, a posebno smo pojačali program radionica jer želimo da se ljudi iz Rovinja vrate s konkretnim znanjima koja mogu odmah primijeniti u poslu. Nakon cjelodnevnih predavanja i panela slijedi cjelonoćna zabava. Weekend doista živi 24 sata na dan', ističe direktor festivala Tomo Ricov

Iako je i dalje prvenstveno okupljanje regionalne komunikacijske industrije, Weekend je posljednjih godina proširio svoj doseg i na teme iz biznisa.

O velikom restrukturiranju hrvatskog biznisa raspravljat će čelni ljudi najvećih hrvatskih kompanija - Davor Tomašković, predsjednik Uprave HT-a, Sanel Volarić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma, i Jurica Novak, partner iz konzultantske kompanije McKinsey&Company.

'Ove godine smo vidjeli puno promjena na čelu najvećih hrvatskih kompanija. Svjedočimo i procesima restrukturiranja te iskoracima u sasvim nova područja poslovanja. Stoga smo u Rovinj pozvali vodeće ljude najvećih hrvatskih kompanija da nam otkriju kako se prilagođavaju svijetu brzih promjena', najavljuje direktor programa Nikola Vrdoljak

Weekend ne okuplja samo poslovne ljude, nego i vodeće znanstvenike. Oni će na svom panelu pokušati odgovoriti na pitanje: 'Otići ili ostati?'. Pitanje je potaknuto tezom iz nedavno objavljenog članka u medijima, prema kojoj Hrvatska ne dopušta uspjeh, pa se uspjeti može samo ako se ode u inozemstvo.

Vlasnik Pink televizije Željko Mitrović, čije je medijsko carstvo nedavno procijenjeno na više od 300 milijuna eura, ove godine prvi put je gost Weekend Media Festivala. U razgovoru 'One on one' Mitrović će govoriti o svojim regionalnim planovima, ali i možda otkriti nešto o navodnoj prodaji Pinka ruskom Gazpromu.

Jesu li odnosi s javnošću došli do svoj prirodnog kraja?
Na ovo provokativno pitanje svoj će odgovor u Rovinju ponuditi Dejan Verčič, pročelnik Centra za marketing i odnose s javnošću Sveučilišta u Ljubljani. Smrt odnosa s javnošću, Verčičeva je teza, mogla bi biti neizbježna posljedica pojave integriranog komuniciranja, novinarstva marki, marketinškog sadržaja i mnogih drugih formi koje dovode u pitanje smisao dosadašnjeg PR-a.

Također će se govoriti o situaciji u novinarstvu. Pred urednike regionalnih informativnih programa postavljena su pitanja koliko nam i kako formatiranih vijesti uistinu treba te kako uskladiti veličinu tržišta s brojem kanala i informacija. Dugogodišnji novinari i urednici razgovarat će i o stanju profesije, o tome koji su glavni uzroci njezina propadanja i može li novinarstvo uopće preživjeti.

I dok ozbiljno novinarstvo prolazi kroz duboku krizu, neozbiljno je, čini se, u usponu. Vijesti s humorističkih portala nerijetko su toliko uvjerljive da na njih nasjedaju i mediji koji bi trebali biti ozbiljni. Primjerice, u Velikoj Britaniji humor je prava industrija, ali i u regiji imamo nekoliko dobrih primjera, poput News bara, Njuz.neta ili Tina Vodopivca. Oni će sasvim ozbiljno govoriti o važnosti humora u društvu i pokušati odgovoriti na barem jedno teško pitanje: kako to da je najpoznatiji komičar iz regije Slovenac, a ne Bosanac?

Uz panele i predavanja, ovogodišnji Weekend velik je prostor dao radionicama, namijenjenima svima onima koji žele vidjeti kako agencije i mediji funkcioniraju iznutra. U dva dana bit će održano ukupno devet radionica na teme širokog raspona, od marketinga i medijskog planiranja do televizije i turizma.

Weekend i HURA nastavljaju i s BalCannes revijom najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regije. Za prošlogodišnji BalCannes bila su prijavljena čak 82 rada iz cijele regije, a sličan je odaziv i ove godine. Prijave traju do 8. rujna na www.balcannes.com. Drugi put će biti dodijeljene i nagrade SoMo Borac u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 te Jasno i Glasno. Sam SoMo Borac je showcase regionalne digitalne industrije, mjesto razmjene znanja i okupljalište digitalnih profesionalaca, a prijave traju do 9. rujna na www.somoborac.com

Party, party, party

Partyji su najbolja mjesta za networking na Weekend Media Festivalu. U petak počinje slovenski party uz poslasticu iz Ljubljane - Sladicu - a izvrstan uvod u njega bit će novosadske The Frajle, ženski bend sve popularniji i u Hrvatskoj. Party program u subotu zaključuje veliki koncert Psihomodo popa, benda koji će za posjetitelje Weekenda svirati do ranih jutarnjih sati.