'tiha misa'

Nalog epidemiologa: U kafićima tiša glazba, da se korona slabije širi; splitski ugostitelji mislili da je riječ o zafrkanciji

  • Autor: V. P. P.
  • Zadnja izmjena 28.09.2020 17:30
  • Objavljeno 28.09.2020 u 17:30
Kafići u Splitu

Kafići u Splitu

Izvor: Pixsell / Autor: Ivo Cagalj/PIXSELL

Najava Nacionalnog stožera civilne zaštite o smanjenju razine decibela u ugostiteljskim objektima, uz obrazloženje da 'postoje ozbiljne znanstvene studije koje govore da kad se ljudi manje deru, manje se širi i virus' od strane splitskih ugostitelja dočekana je uz – šok i nevjericu

'Kad sam čuo to što govore, najprije sam mislio da je zafrkancija. Ali ne, stvarno se Capak naslanja na teoriju da se virus jače širi što je glazba glasnija! Nevjerojatno, ali istinito', reagirao je za Slobodnu Dalmaciju Marko Bralić Keto, suvlasnik lokala Antique na splitskoj rivi.

Da se Stožer trpko našalio s ljudima namah je pomislio i 29-godišnji Duje Kaćunić, direktor F-grupe u čijem se portfelju nalazi niz lokala u gradu pod Marjanom: Plava kava, Terminal, Beach&Booze i Fabrique kod Svetog Frane, objekt koji je također jedva uspijevao prezimiti i bez anti-covid mjera.

  • +17
  • +14

Koronavirus u Hrvatskoj

Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Jaramaz/PIXSELL

'U šoku sam, u stvari u zadnje sam vrijeme čak i očvrsnuo, navikao na razne udarce kojima Stožer zatire život u gradu i državi. Neću ulaziti u znanost, nisam znanstvenik pa ne želim tvrditi da nije istina da razina decibela utječe na razmnožavanje virusa, ali s moje strane mogu reći da sve skupa držim nelogičnim, pretjeranim.

Pa mi smo svi na korak do zatvaranja, ostaje nam samo opcija posluživanja hrane i 'tiha misa'! Morat ćemo u Fabriquea ukinuti čak i naše čuvene karaoke, ritam je mirniji ali ovo 'novo normalno' je financijski neodrživo. U sezoni nismo zaposlili dodatnih šezdeset ljudi, pazite, to je šezdeset plaća za nečije familije, šezdeset ljudskih sudbina! Dakle sad imamo dvostruko manje zaposlenih nego što bi ih imali, ukupno 120 ljudi', kaže.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!