besplatan trajekt
'Nešto zbilja važno' proglašena najboljom komunikacijskom kampanjom u Europi

Izvor: Pixsell / Autor: Ivo Cagalj/PIXSELL
Riječ je o nagradi European Excellence Awards, u organizaciji Quadrigea, berlinskog centra izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima, koju su dobili u kategoriji nevladinih udruga i organizacija, a osvojili su i posebnu nagradu žirija za najbolju kampanju među 350 finalista u 60 kategorija.
Kampanja "Nešto zbilja važno" potaknula je prošle godine izmjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu.
"Od samoga početka najvažnija su bila naša djeca i mogućnost besplatnih odlazaka na nešto što je njima neophodno, a to su terapije. Želeći smanjiti troškove koji se za neke obitelji penju i do iznosa cijele jedne plaće, izborili smo to temeljno ljudsko pravo“, naglasila je predsjednica Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ Mirjana Nižetić.
-
donošenje zakona
Udruga 'Brački pupoljci' zadovoljni besplatnim trajektnim prijevozom za djecu s poteškoćama
-
8
DJECA S POTEŠKOĆAMA
Brački pupoljci: Vladin zaključak o besplatnom prijevozu polovično rješenje
-
8
rasprava u saboru
Butković poručio Bauku: Očekujem da se obrijete. Bauk: Hoću kad problem bude riješen
Na nagrađivanoj kampanji provedenoj "s budžetom od nula kuna", uz roditelje iz Udruge, radili su i Mate Mladina, Gina Victoria Damjanović, Gordan Turković, Petar Tanta, Valentina Mezdić i Eli Čerkezović.
Izvršni direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije Gordan Turković istaknuo je da je svaka uspješna kampanja rezultat zajedničkog cilja i usklađene komunikacije svih strana u projektu pa tako i „Nešto zbilja važno“.
"Cijeli naš tim internalizirao je borbu Bračkih pupoljaka i oni su odjednom postali naši prijatelji i susjedi, neovisno o poziciji ureda na drugom dijelu Hrvatske. Jednostavno su bili naša inspiracija. Ovo je već treća nagrada za ovu kampanju, što može poslužiti svima kao primjer da smo, kao društvo, itekako sposobni za pozitivne promjene koje se cijene na nacionalnoj, europskoj, a i svjetskoj razini", rekao je.
Borbom Bračkih pupoljaka, nakon deset godina i prošlogodišnje kampanje „Nešto zbilja važno“, osim za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka, izboreno je i pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine.
Kampanja „Nešto zbilja važno“ postala je jedna od najtrofejnijih komunikacijskih kampanja u Hrvatskoj i regiji osvojivši u ovoj godini već treće priznanje. Uz European Excellence Awards, dosad su dobili i Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) i najprestižniju svjetsku PR nagradu „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) .
Za European Excellence Awards ove su se godine natjecali tvrtke poput Audija, Levi'sa, Lufthanse, BBC-a, Samsunga, Gazproma i Takede, a čitavu listu pobjednika možete pogledati ovdje: https://bit.ly/2VPlfrE, izvijestili su iz CTA komunikacija.


DELL laptopi i monitori
Besplatna dostavaDELL Vostro 3510 s Core i7 procesorom, 16GB RAM-a te 15.6" IPS ekranom i vrhunski monitori.
KUPI SADA

SAMSUNG Galaxy
Besplatna dostavaIstraži primamljivu ponudu SAMSUNG Galaxy tableta i smartphone-a zavidnih performansi.
KUPI SADA

iPhone 13 Pro Max
Uštedi 750 knJedinstveni smartphone izdržljivog procesora s 128GB memorije te vrhunskom kamerom.
KUPI SADA

HUAWEI MateView GT
Uštedi 800 kn27" monitor sa zakrivljenim zaslonom i velikom brzinom osvježavanja savršen je za učenje, igranje i rad.
KUPI SADA

GORENJE hladnjak
Uštedi 950 knUgradbeni kombinirani hladnjak s NoFrost te IonAir tehnologijama, 180/68l.
KUPI SADA

MIDEA perilica rublja
Uštedi 700 kn12 kg, 1400 o/min, energetski razred B, inverter motor, LED zaslon, 57 db.
KUPI SADA