RADIO POZIV NA OPLODNJU

Napravite dijete za Valentinovo, platit ćemo vam!

Valentinovo zavođenje romantična večera

Valentinovo zavođenje romantična večera

Izvor: Corbis / Autor: Warren Morgan

Radijska mreža Soundset ponosno ovih dana predstavlja svoju novu marketinšku akciju, tobožnju brigu za zbližavanje mladih ljudi i natalitet. Poziva parove da se jave i na Valentinovo, nakon večere uz svijeće nasrnu jedno na drugo u hotelskoj sobi koju, naravno, plaća radio… Hoće li biti direktnih uključenja u program? Zašto ne?

Slavenka Drakulić: Reklamna kampanja kao socijalni eksperiment

Za komentar Soundsetove akcije zamolili smo književnicu i tportalovu kolumnisticu Slavenku Drakulić:
'Ovaj potez radio-mreže možemo shvatiti i kao - kritiku društva u kojem živimo. Naime, reklamna industrija prepoznala je stvarni problem - nizak natalitet u Hrvatskoj i teško financijsko stanje mladih parova i odlučila to iskoristiti. Naravno, istovremeno se ova bizarna reklamna kampanja pretvara u socijalni eksperiment: odabranoj grupi ljudi osigurati minimalne uvjete za razmnožavanje. Koliko njih će se na to odlučiti? Koliko njih će uspjeti? Rezultati bi mogli biti zanimljivi sociolozima i psiholozima, bez obzira na moralnu upitnost poduhvata.
No ni ne treba se pretjerano zgražati u smislu 'eto dokle smo dogurali'. Ova reklamna kampanja najviše govori o socijalnim prilikama u Hrvatskoj, pa tek onda o svemu ostalom - uključujući i moral.'

U uspjeh akcije mreže Soundset ne sumnjamo. Kojem paru nije neodoljivo da začne dijete baš na Valentinovo, u hotelu, okružen mnoštvom drugih koji žele isto te da čedo njihove ljubavi godinu dana financira radijska mreža? Nakon večere uz svijeće i glazbu u restoranu Piccolo Mondo, uz mnoštvo ljubavi i intimne atmosfere, pedeset parova rasporedit će se, prema propozicijama, u dvadeset i pet soba Hotela Dubrovnik. Spolnost u službi nacionalnog etera, očekujemo izravan radijski prijenos.

Za hotelske alfa mužjake i njihove ovulacijom blagoslovljene ženke, slijedi adekvatna nagrada, dobit će bebu na sam Dan djeteta, 20. studenog. Stimulans ponovnom rasplamsavanju strasti i budućem roditeljstvu godišnja je zaliha pelena, kozmetike i odjeće za dijete, vitamini i mnoštvo drugih nagrada.

Ovu bizarnu marketinšku akciju, svojevrsni 'teaser' za roditeljstvo, nakon kojeg nema otkazivanja pretplate, radijska mreža Soundset pompozno tumači kao domoljubnu pomoć u podizanju stope nataliteta. U Hrvatskoj je stopa nataliteta doista niska, no i stopostotan učinak ove akcije odrazit će se kao statistička greška. Idemo dalje s ciljevima: 'Želimo omogućiti parovima koji sve češće zaboravljaju jedni na druge, da bezbrižno uživaju u svom Valentinovu i zajedničkim romantičnim trenucima.' Bezbrižno roditeljstvo.

Dijete začeto na Valentinovo godinu će dana živjeti 'gratis'? Je li roditeljstvo samo financijski trošak? Što slijedi poslije 'gratis' godine, može li se ona produljiti? Može li se dijete vratiti u meko naručje Soundseta? Tražiti novog sponzora za jednogodišnjaka? Ili novopečeni roditelji naglo sazrijevaju, psihološku pomoć pruža im konkurentska radijska mreža, preuzimaju brigu o djetetu na sebe?

Takvim trivijalnostima nisu se bavili u Sonudsetu; Saša Ćeramilac producent događaja 'Baby boom'  kaže kako je koncept nastao spontano na kavi s kolegama, kada su shvatili da svim parovima nedostaje 'vremena jedno za drugo, a kasnije i novca za bebu'.

Na budući da se siromasi ne navode kao ciljna skupina u promo materijalu, zanimalo nas je kako će odabrati pedeset parova kad krene silna navala prijava od 7. veljače? 'Birat ćemo najsimpatičnije.' Radijski su projekt, ne zaboravimo; mreža je to od deset gradskih radiostanica, cijeni se ugodan glas: 'Putem telefona 0800 2011 prijavljivat će se natjecatelji, obavljat ćemo razgovore i procjenjivati tko će dobiti romantičan vikend u Zagrebu.'

Bizarni show će se zakotrljati, ideja je začeta 'gratis', odzvanjat će u eteru najmanje godinu dana.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi