PUTOVANJA

'Moraš imati kaos u sebi da bi porodio plešuću zvijezdu!'

12.01.2016 u 22:25

Iako sam znala da je 2015. godina za mene bila možda jedna od najvažnijih do sada, tek kad sam krenula raditi mali rezime prošlogodišnjih zbivanja, shvatila sam da je bila itekako sadržajna. Počela je pomalo krnjavo, a završila filmski.

Dobro nećemo se lagati, startala je poprilično depresivno, s velikim životnim promjenama koje su bile bolne, ali istovremeno neophodne.

Kako je zima jenjavala, emocionalni preokreti su rezultirali određenim pomacima (na bolje) i moj životni, a samim time i photo album, se počeo ispunjavati sve ljepšim sličicama. Dvije stvari su presudile; prijatelji koji su se, poput Pinokiovog cvrčka, pojavljivali kad je bilo teško i neplanirana putovanja koja sam objeručke prihvaćala, iako sam nakon onog zadnjeg u 2014. rezulotno rekla kako ne idem nikud do daljnjega. No, ne može čovjek protiv svoje prirode, pa tako ni ja protiv svojih crviju u guzici. Zato će ovaj post biti oda radosti svim, naizgled malim stvarima koje život čine ljepšim; Karlov most, Lorcin park, taverna kod Francisca, flamenco, la Mesquita, Retiro, Art Deco izložba, tortilla de patatas, Pitve, novi prijatelji, koncert Einstürzende Neubauten, konoba kod Olija, svježe rajčice, rakija kod Marge, suze sv. Lovre, Duboka, Fabrika, briškula i trešeta, pršut u Tri Volta, roadtrip, divlje kampiranje, kuhano vino, Giovanni kobaja, viza za Ameriku...

PRAG

Sunce je zasjalo, i figurativno i stvarno, oko mojeg rođendana. Dogodilo se to u Pragu za vrijeme praškog vikenda mode, gdje sam otišla na poziv Nane iz MAC Hrvatska. Bila je to napokon prilika da po prvi put vidim ‘istočni Pariz’ kako mu od milja tepaju. Moj doživljaj Praga možete detaljnije doživjeti ako škicnete post 1 i post 2 koje sam objavila prošlog proljeća.

ANDALUZIJA I MADRID

Nedugo nakon Praga uslijedilo je drugo neplansko putovanje kojim me počastila moja draga prijateljica Andrea. Posjetile smo predivnu Andaluziju, a potom i Madrid. O tom tripu još nisam stigla pisati, iako već dugo imam namjeru, ali zato vam za sada, donosim kolaž fotografija i obećanje da ću u ovoj godini objaviti presijek svega onoga što morate vidjeti prilikom posjeta europskoj zemlji kojoj se uvijek iznova vraćam i koju doživljavam kao svoj drugi dom.

HVAR - PITVE

Ljeto je za mene počelo radno, no to me nije spriječilo da, svako toliko, uštipnem pokoji day off. Iako je Hvar već pomalo otrcan klišej, još uvijek je to čaroban otok na kojem se dade pronaći mali dijelić raja. Moje omiljeno otočko mjesto su Pitve gdje sam se našla s dragim prijateljima iz LA-a koji su unajmili prekrasan kućerak s pogledom na Jelsu, u kojem smo proveli nekoliko divnih dana s akcentom na kužinavanje, pijenje i ljenčarenje.

TISNO - ŠIBENIK

Šibenik sam posjetila čak dvaput prošloga ljeta i moram priznati da mi je neopisivo drago koliko se, grad kojeg su donedavno nazivali 'crna rupa’, promijenio na bolje. Čak ću se usuditi reći da je nadmašio Split kad je riječ o kulturnim i glazbenim događanjima. Ja sam doduše posjetila tek SMS festival u Tisnom nakon čega smo prošetali Šibenikom i Super Uho na tvrđavi sv. Mihovila koji smatram najboljim ljetnim glazbenim festivalom u Dalmaciji, a i šire. Žao mi je što sam propustila Deboto Festival za koji sam čula da je sjajan.

DUBROVNIK

Festivalska groznica nastavila se na krajnjem jugu Hrvatske, točnije u na Watergate festivalu u Dubrovniku za koji sam radila PR pa sam bila pozvana na par dana uživancije u predivnu vilu u Orašcu s odličnom ekipom iz bon tona i DJ-evima koji su nastupali u dubrovačkim Lazaretima.

VIS

Nakon par vikenda partijanja, došlo je vrijeme da se otisnem na otok sreće Vis na koji sam došla proslaviti rođendan mog srećonoše - brata Luke i malo se odmoriti (čitaj: zaljubiti). Neću vam prodavati boze. Upoznala sam Frajera.

DALMACIJA, ISTRA I ITALIJA

U sljedećih nekoliko tjedana obišli smo pola Dalmacije i Istru, te završili u Italiji gdje smo se pozdravili i svatko je otišao svojim putem. No ne očajavajte, najbolje tek dolazi. :)

ZAGREB I SPLIT

Došla je jesen, potom zima, a s njom i advent. Dio sam provela u Zagrebu, a drugi dio u Splitu. I bilo je bajkovito. Splitske kućice okupane suncem, kako to i priliči u to doba godine. :) Zagreb je, ove zime, pak eruptirao i zasluženo odnio titulu najljepše adventske destinacije u Europi.

Božić nisam dočekala ni u jednom, a bome ni u drugom mom domu, negoli u San Franciscu odakle vam pišem ovaj post. Tu sam s Frajerom i lipo mi je. I sad kad se osvrnem na 2015. godinu, koja je, blago rečeno, krnjavo počela, moram joj zahvaliti za sve one lipe stvari koje mi je donjela, ali i za sve one ne tako lipe jer sad mi više nego ikad odzvanja ona Nietzcsheova: 'You must have chaos within you to give birth to a dancing star.'

SAD

Vjerujem da neki od vas već prate moju američku avanturu na Instagramu i Facebooku, no pravi postovi su tek u pripremi. Prije nego krenem s objavama iz SAD-a, još ću vas malo upilati s nekim meni dragim stvarima na kojima sam radila u 2015. godini. Slijede najbolji intervjuii, outfiti i projekti iz 2015.

Stay tuned!

Danas je preminuo David Bowie koji je svojim likom i djelom obilježio mnoge generacije pa tako i moju. Počivaj u miru Starman!