HOLLYWOOD GUTA PRAŠINU

Modern Warfare 3: najuspješniji zabavni proizvod u povijesti

18.11.2011 u 08:36

Bionic
Reading

Najnoviji Call of Duty nadmašio je svog prošlogodišnjeg prethodnika i postao proizvod s najupješnijim 'launchom' u povijesti zabavne industrije

Prva asocijacija većini gamera na spomen Call of Dutyja najvjerojatnije su dvije stvari; prvo – duboka podijeljenost između mase koja franšizu organski ne podnosi i pri tome iglama bode voodoo lutku Bobbya Koticka te mase koja ga obožava. Drugo – svaki novi nastavak ne ruši samo rekorde franšize već i rekorde cjelokupne zabavne industrije. Financijska dobit i broj prodanih primjeraka prošlogodišnjeg Black Opsa bili su astronomski i teško je bilo očekivati da će sljedeća igra u franšizi to moći nadmašiti, posebice nakon što je objavljeno da će igra i dalje biti pogonjena prastarim engineom.

 

No, bili smo u krivu jer – Call of Duty uspješniji je no ikad. Igra je samo u prvih pet dana prodaje Activisionu donijela dobit od vrtoglavih 775 milijuna američkih dolara te tako postala najuspješniji 'launch' nekog zabavnog sadržaja u povijesti. Zaboravite Avatara, Titanica, Harry Potter filmove. Tron pripada Call of Dutyju.

 

U samo tjedan dana za Xbox 360 platformu prodano je 7 milijuna primjeraka (57%), 4.8 milijuna primjeraka (39%) za PS3 dok se preostalih pola milijuna raspršilo na verzije za Wii i PC.

 

Osim financijskog rekorda, Modern Warfare 3 srušio je rekord igranosti neke igre prvoga dana prodaje na Xbox Liveu. Naime, odmah prvoga dana MW3 zaigralo je 3.3 milijuna ljudi i u igri provelo, zbrojeno – 7 milijuna sati. Zanimljivo, MW3 je prva igra koja je na Xbox Liveu po popularnosti dostigla – Black Ops. Da, MW3 je najprodavaniji na Xbox 360 platformi, no zbroje li se tomu i brojke s PC-a i PS3-a, vjerujemo da su stvari još bizarnije.