POZNATI NOVINAR

Lazar Džamić gost Weekend Media Festivala

26.07.2016 u 16:04

Bionic
Reading

Na devetom izdanju Weekend Media festivala, koji se održava od 22. - 25. rujna, bit će puno tema i govornika. Među njima je i čovjek koji progovara o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije, te vjerno prikazuje jednostavnim i otmjenim jezikom razlike i stereotipe o srpskom i britanskom društvu

On je Lazar Džamić, ikona novinarskih i business krugova, ali i svestrani umjetnik. Upravo svoja iskustva i ideje podijelit će ove jeseni s gostima Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

Lazar ima izuzetno bogato životno i profesionalno iskustvo, a njegov životni put vodio ga je preko Beograda do Londona gdje danas stvara digitalne strategije za svjetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih.

Do nedavno vodio je tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu.

Kao konzultant za marketing Lazar je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dvije godine pisao za beogradski 'Novi magazin' spojenih pod zajedničkim nazivom 'Čaj od šljiva'.

U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture. Drugi Lazarov uradak je knjiga o stripu Alan Fordu i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ. 'Cvjećarnica u kući cvijeća' predstavlja sentimentalno štivo u kojem Lazar na lucidan način pokušava rekonstruirati zašto je ta karikaturalna saga o grupi TNT tajnih agenata i Broju 1 postala mega popularna u Jugoslaviji i nigdje više.