raspisani izbori

HUOJ pozvao stranke: Angažman komunikacijskih savjetnika u kampanji treba biti transparentan

  • Autor: I. Ba./Hina
  • Zadnja izmjena 21.05.2020 10:41
  • Objavljeno 21.05.2020 u 10:41
Ilustracija, biralište

Ilustracija, biralište

Izvor: Pixsell / Autor: Marko Dimic/PIXSELL

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) u četvrtak je pozvala sve stranke, liste i kandidate na transparentan angažman komunikacijskih savjetnika u izbornoj promidžbi, nakon što su u srijedu raspisani izbori za Hrvatski sabor koji će se održati 5. srpnja

"Temelj transparentnosti djelovanja jest javnost podataka o tome za koju stranku, listu ili kandidata komunikacijski stručnjak ili agencija rade", ističe u priopćenju HUOJ.

Ta udruga ističe da javno iskazivanje angažmana za vrijeme trajanja izborne promidžbe dodatno dolazi do izražaja kada komunikacijski savjetnici nastupaju u medijima ili na društvenim mrežama kao analitičari političkih i komunikacijskih događanja i procesa.

"Medijski istupi kao i rasprave na društvenim mrežama u potpunosti su prihvatljivi, uz jasno navođenje političkih izbornih kampanja u kojima se sudjeluje", poručuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću.

Poziva sve stranke, liste i kandidate da, ako su angažirali komunikacijske savjetnike za usluge upravljanja i vođenja izbornih kampanja, objave njihov angažman, bilo na svojim mrežnim stranicama ili drugim komunikacijskim kanalima te tako daju dodatan doprinos transparentnosti i etičnosti izborne promidžbe, uz poštivanje Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!