IKARBUS IZ ZEMUNA

Hrvatska i Rumunjska kupuju srpsko-njemačke autobuse

28.05.2014 u 16:18

Bionic
Reading

Srpsko-njemački gradski autobus 'mercedes' IK 112 LE uskoro će naručiti kupci iz Hrvatske i Rumunjske, potvrdili su u srijedu srbijanskom tisku u zemunskoj tvornici 'Ikarbus', koja je proizvela i tržištu ponudila prvi autobus u suradnji s autoindustrijom iz njemačkog Stuttgarta

Stručnjaci njemačkog 'Mercedesa' zadovoljni su napustili pogone 'Ikarbusa' poslije završne kontrole novog autobusa, što je ravnatelj ovog poduzeća Aleksandar Vićentić za 'Večernje novosti' ocijenio kao preduvjet da se zajednički proizvod srpske i njemačke tvornice započne isporučivati prvim kupcima.

'Kupci iz Hrvatske i Rumunjske imali su dodatni zahtjev - da se u novi autobus ugrađuje motor C-euro 6, koji će tek od iduće godine biti obavezan u zemljama EU, što je sasvim razumljivo. Uspjeli smo da i taj ‘problem’ riješiti pa ćemo krajem godine krenuti u realizaciju ovog posla', objasnio je prvi čovjek 'Ikarbusa', ali nije želio otkriti koliko će autobusa biti naručeno iz Hrvatske i Rumunjske

Ravnatelj 'Ikarbusa' kaže da je zanimanje iz inozemstva veliko jer autobus iz zemunske tvornice kao jamstvo kvalitete nosi logo 'Mercedesa', a stoji oko 135.000 eura, što ga čini najkonkurentnijim u svojoj kategoriji.

Prvi zajednički autobus 'Ikarbusa' i 'Mercedesa' s logom giganta njemačke autoindustrije promovirali su u tijekom predizborne kampanje u Srbiji u ožujku ove godine tadašnji vicepremijer Aleksandar Vučić, njemački veleposlanik u Srbiji Henz Wilhelm i ravnatelj tvrtke 'Mercedes-Serbia' Rolf-Juergen Seyerle

Autobus s oznakom IK 112 LE prikazan je potom i na sajmu automobila u Beogradu, a u 'Ikarbusu' očekuju da bi do kraja ove godine moglo biti prodano oko 100 novih autobusa

Kako je službeno najavljeno poslije potpisivanja ugovora o suradnji s 'Mercedesom', u 'Ikarbusovoj' tvornici u Zemunu zajednički će se raditi na još šest do sedam novih modela autobusa - gradskih, međugradskih, turističkih i kombi vozila.

Riječ je o kombinaciji niskopodnog i srednjepodnog autobusa, kapaciteta 100 putnika, s 35 sjedala, prilagođenog prigradskim linijama i lošijim cestama, koji je uz cijenu od oko 135.000 eura značajno jeftiniji od modela niskopodnih autobusa koji se mogu naći na tržištu.