HRVATSKI BREND

Glavni organizator Ultre otkrio koliko se potroši za vrijeme festivala, od cifre boli glava

10.07.2023 u 06:24

Bionic
Reading

Ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek izjavila je kako je festival elektroničke glazbe Ultra u Splitu organiziran na najvišoj svjetskoj razini i postao hrvatski brend prepoznatljiv u svijetu

"Ultra je superprofesionalno organiziran festival na najvišoj svjetskoj razini i svaki grad i država trebali bi biti ponosni na one koji su u stanju dovesti takav događaj", rekla je ministrica Obuljen Koržinek novinarima u nedjelju kasno na večer prigodom posjete tom festivalu.

Po njenim riječima interes za Split i Hrvatsku, koji raste u svijetu, povezan je i s festivalom Ultra koji promovira Hrvatske tako što na njega dolaze gosti iz cijelog svijeta. Dodala je kako na Ultru pretežito dolaze mladi dobre platežne moći, ''a to je dobro za Hrvatsku jer mnogi od njih će kad vide ljepote Hrvatske, dolaziti u našu zemlju i mimo festivalA Ultra''.

''Ovaj festival je po svemu poseban, to je spektakl na kojeg se dolazi ciljano'', kazala je ministrica.

Budući da iduće godine ističe dosadašnji ugovor o održavanju Ultre u Splitu, ministrica se nada da će se festival održavati u Splitu i nakon sljedeće godine. ''Bila bi velika šteta da se ovaj festival ne nastavi održavati u Splitu'', poručila je.

Glavni organizator Ultre Joe Bašić najavio je kako će pregovarati s mjerodavnim tijelima u Hrvatskoj o novom petogodišnjem ugovoru za održavanje Ultre u Splitu i nakon 2024. godine.

  • +14
Druga večer Ultra Europe festivala u Splitu Izvor: Pixsell / Autor: Ivana Ivanovic/PIXSELL

''Rezultati pokazuju kako ima smisla zadržati Ultru u Splitu jer prema najnovijim podacima za vrijeme Ultre u Splitu i Hrvatskoj potroši oko 200 milijuna eura'', kazao je Bašić. Istaknuo je da je na splitskom području u povodu ovogodišnje Ultre ostvareno 350.000 noćenja.

''Na Ultru u Split dolaze gosti iz 140 zemalja i to je svjetski mega događaj kojeg bi trebalo zadržati u Splitu'', poručio je Bašić.