NISU SVI ODUŠEVLJENI DRESOM

Dizajner Boris Ljubičić: Crna boja je neugodna i nema veze s hrvatskim identitetom

  • Autor: B. S.
  • Zadnja izmjena 11.07.2018 07:50
  • Objavljeno 11.07.2018 u 07:46
Boris Ljubičić komentirao je u emisiji 'Otvoreno' crne dresove hrvatske reprezentacije

Boris Ljubičić komentirao je u emisiji 'Otvoreno' crne dresove hrvatske reprezentacije

Izvor: Pixsell / HRT / Autor: Igor Kralj / Screenshot

Gostujući u emisiji Otvoreno koja se bavila temom uspjeha hrvatske nogometne reprezentacije, dizajner Boris Ljubičić nije dijelio oduševljenje rezervnim kompletom hrvatskih dresova koji predstavlja kombinaciju crnih i plavih kvadratića

'Crna boja je neugodna, ne postoji u našem nacionalnom identitetu - samo su bijela, plava i crvena. Predlaže da bi bilo dobro da uz dresove s crveno-bijelim kvadratićima imamo rezervne s plavo-bijelim', rekao je Ljubičić. Istaknuo je kako su crveni kvadrati dio nacionalnog identiteta i kao takvi bi trebali zaživjeti kao brend. Oni su taj novi život bez obzira što se nudi iza njih. Nema zemlje u svijetu čiji je dres prepoznatljiviji od zastave, kazao je dizajner.

Komentar Julijane Adamović: Svijet se divi crnom dresu Hrvatske, a neke kod nas podsjeća na ustaše. Odakle tolika zloba?

  • +38
  • +35

SP u nogometu, četvrtfinale: Rusija - Hrvatska

Izvor: Pixsell / Autor: Igor Kralj/PIXSELL

U emisiji su gostovali i bivši izbornik Igor Štimac, profesor na Fakultetu političkih znanosti Božo Skoko te ministar turizma Gari Capelli.

Štimac je komentirao i situaciju u kojoj su se našli Ognjen Vukojević i Domagoj Vida nakon video snimke na kojoj su izrekli famozno 'Slava Ukrajini', ustvrdivši da je ona predimenzionirana. Poznajem jednog i drugog i znam da nisu imali nikad u životu namjeru nekoga vrijeđati i degradirati. To je trebala biti privatna poruka koju su poslali svojim sadašnjim i bivšim klupskim prijateljima, ali je nesmotrenošću završila u medijima, rekao je Štimac. Dodao je kako su taj čin Englezi iskoristili kako bi domaće navijače okrenuli protiv nas.

Skoko je govorio o ulozi društvenih mreža i digitalne komunikacije u promidžbi Hrvatske, a iste teme se dotaknuo i Capelli, koji se pohvalio da su već nakon prvih utakmica posjeti stranicama Hrvatske turističke zajednice porasli za 15 do 20 posto.

Cijelu emisiju pogledajte ovdje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!