IKEA PREDSTAVILA KATALOG

'Cijene su u prosjeku niže nego u Austriji i mogu samo padati'

29.07.2014 u 13:11

  • +13

Predstavljanje prvog IKEA kataloga na hrvatskom jeziku

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ikea Hrvatska

Bionic
Reading

U jeku priprema za svečano otvaranje zagrebačke Ikee predstavljen je prvi katalog na hrvatskom jeziku, a on će uskoro biti dostupan u tiskanom, digitalnom i mobilnom izdanju

'Tiskani katalog će u prva tri tjedna kolovoza biti dostavljen na adrese preko 500.000 kućanstava u krugu od 60 minuta vožnje od robne kuće', najavio je Igor Štefanac, regionalni PR menadžer Ikee. Ostalim potrošačima na raspolaganju će biti digitalna verzija dostupna na web stranici i aplikacija za mobilne telefone.

Katalog ima 332 stranice s oko 2.000 od ukupno 9.500 proizvoda od kojih se sastoji Ikein asortiman. U fokusu ovogodišnjeg kataloga su spavaće sobe i kupaonice, a novo je više od trećine asortimana spavaćih soba i kupaonica te je kupcima omogućen i širi odabir u vidu stilova, cijene i funkcionalnosti.

Proizvodnja kataloga

Na izradi Ikeinog kataloga radi tim od 260 ljudi, a pripreme traju godinu i pol. Više od 30 dizajnera interijera radi na svakoj fotografiji u katalogu, a ukupno se snimi oko 20.000 fotografija za katalog.

U zagrebačkoj robnoj kući, u koju svakodnevno pristižu kamioni s robom, cijene će biti u prosjeku niže nego u susjedstvu.

'U proteklih godinu dana proveli smo detaljno istraživanje tržišta i upoznali navike hrvatskih potrošača', rekao je Dragan Skalaušević, direktor tvrtke IKEA Hrvatska. Najavio je da će cijene u zagrebačkoj Ikei biti prilagođene navikama i kupovnoj moći te da će neki proizvodi biti jeftiniji nego u Austriji.

Prilikom otvaranja centra 21. kolovoza neće biti specijalnih popusta. Međutim potrošači mogu očekivati redovna sezonska sniženja dva puta godišnje.

'Cijene istaknute u katalogu vrijede za cijelu godinu i mogu se samo sniziti', naglasio je Štefanac.

George Platzer, voditelj robne kuće, predstavio je program Ikea Family s brojnim pogodnostima vjernim kupcima, trenutno njih 70 milijuna u 26 zemalja. Između ostaloga, ovaj klub lojalnosti omogućuje članovima popuste u robnoj kući, besplatne seminare i radionice o uređenju doma, osiguranje proizvoda od oštećenja na putu do kuće te besplatnu kavu ili čaj u Ikeinu restoranu.

RTL Autor: RTL