KONKURENCIJA TRLJA RUKE

Bojkot Barille zbog homofobne kampanje

27.09.2013 u 14:07

Bionic
Reading

Vodeći svjetski proizvođač tjestenine, Guido Barilla, izazvao je negodovanje javnosti i bojkot proizvoda nakon što je za jedan talijanski radio kazao kako u reklame nikad ne bi uvrstio gay obitelji, uz poruku onima koji će se naći uvrijeđenima da mogu slobodno odabrati tjesteninu nekog drugog proizvođača, javlja Crol.hr

'Nikad ne bih napravio reklamu s homoseksualnom obitelji, ne zato što ih ne poštujem, nego zato što se s tim ne slažem. Naša je obitelj klasična, u kojoj žena ima temeljnu ulogu', odgovorio je Barilla na pitanje bi li ikad u neku svoju reklamu uklopio istospolnu obitelj, u intervjuu koji je u srijedu dao za Radio 24.

Barilla je jedan od najjačih talijanskih oglašivača i dugi niz godina za svoje reklame koristi se sretnim obiteljima koje žive u idealiziranoj inačici talijanskoga sela, uz slogan 'Dom je tamo gdje je Barilla', izvještava Crol.hr

U istom intervjuu Barilla je kazao kako se protivi posvajanju djece u istospolne obitelji, ali da nema ništa protiv gay brakova, javlja Reuters.

Na sve je reagirao Aurelio Mancuso, predsjednik LGBT organizacije Equality Italia kazavši kako su Barillini komentari 'uvredljiva provokacija' te pozvao na bojkot proizvoda te tvrtke.

Kao što to obično biva, vijest se proširila i društvenim mrežama na kojima korisnici pružaju potporu mogućnosti bojkota. Na Twitteru se oko te teme oglasio i Alessandro Zan, deklarirani gay i član talijanskoga parlamenta: 'Ne možete se zezati s kupcima, a to uključuje i one koji su gay.'

Shvativši da je stvar uzela maha, Barilla se u četvrtak ispričao rekavši kako je 'samo želio reći da u obitelji glavnu ulogu ima žena' te da se 'Barilla u svojim reklamama koristi obiteljima, jer obitelji prihvaćaju svakoga i uvijek su se poistovjećivale s njihovom markom'.

U međuvremenu, hitro je reagirala konkurencija: proizvođač tjestenine Garofalo, sa sjedištem kod Napulja, objavio je na Twitteru oglas kojim se na tržištu sada pozicionira i kao gay-friendly tvrtka koja ne diskriminira potrošače temeljem njihove seksualne orijentacije.