JEZIČNA POLICIJA

Bezbjednost nije šala, a nije ni jezik

21.11.2008 u 14:00

Bionic
Reading

Slovenska tvrtka Sava, osim guma, izvozi nam i jezik - kroz reklamnu kampanju 'Bezbjednost nije šala'

Jumbo plakat postavljen je u Vukovarskoj ulici u širem centru Zagreba. Sporna riječ upotrebljava se
u susjednim državama, ali ne i u Hrvatskoj. Ovdje bi trebalo stajati 'Sigurnost nije šala'.

Ovo nije prvi put da radi štednje, greške ili tko zna čega u Hrvatsku silom prilika uvezemo reklame
na stranim jezicima. Sjetimo se samo reklame za Nescafe na srpskom jeziku '1 dugo letnje popodne,
1 frapantno ledena kafa' koja je ovoga ljeta vrištala s panoa pokraj POŠK-ova plivališta u Splitu, a i
Konzum je ovoga ljeta u Zadru dijelio letke namijenjene srpskom tržištu.

Kao u prethodnim slučajevima, riječ je o manjem gafu koji će, nadamo se, predstavnici tvrtke u
najkraćem mogućem roku ispraviti.