ŠEST KANDIDATA

Tko bi sve mogao biti novi CEO Ubera?

  • Autor: D. J.
  • Zadnja izmjena 28.07.2017 08:29
  • Objavljeno 28.07.2017 u 08:29
Uber

Uber

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

U tvrkti Uber se nadaju kako će do rujna imati novog čelnika. Navodno su suzili izbor na šest kandidata, od kojih su mnoga imena poznata iz IT svijeta

Uber žustro radi na pronalaženju nasljednika CEO-a Travisa Kalanicka, koji je u lipnju ove godine bio primoran dati ostavku na čelnu poziciju. To se dogodilo uslijed niza različitih internih skandala tvrtke, a za potez se znalo mjesecima - iako po svoj prilici nitko nije računao s tim tko će biti sljedeći kandidat. 

U tvrtki se nadaju kako će u rujnu moći otkriti svoj konačni odabir među kandidatima, koji službeno nisu potpuno jasni. 

IT glasine posvuda

Bloomberg saznaje i kako je na užoj listi 'manje od šest kandidata', a informacije navodno stižu od dvoje zaposlenika Ubera koji su imali priliku sudjelovati na sastancima vezanim uz planove tvrtke. Meg Whitman se spominje praktički od trenutka kada je Kalanick dao ostavku, a prema izvorima poznatim Bloombergu, Whitman se u više navrata sastala s vodstvom Ubera. No, sama Whitman jutros je demantirala ove glasine.

 

Željezna dama Silicijske doline

U igri je izgledno i bivša čelnica Yahooa, Marissa Mayer, koja je nedavno čak stala i u obranu Kalanicka. Kako je ranije bilo riječi, ono što mnogi pretpostavljaju jest da je vrlo izgledno rješenje složene Uber računice odabir žene za CEO-a. Na toj poziciji analitičari vide ili Mayer, Whitman ili čak Sheryl Sandberg, Facebookovu glavnu operativnu direktoricu.

U više navrata se dalo za naslutjeti kako je kampanja Mayer za čelnu poziciju tvrtke Uber počela odmah po ostavci Kalanicka. Dok analitičari s jedne strane vjeruju da bi sljedeći CEO trebao biti žena, s druge strane mnogi teško mogu oprostiti ono što je Mayer napravila od Yahooa

Pred Uberom je težak posao

Tko god da završi na čelnoj poziciji Ubera, posao koji slijedi će biti nemilosrdan. Valjat će izmijeniti internu kulturu tvrtke te naporno raditi na povratku pozitivne javne slike o Uberu. 

S čisto poslovne strane priče, Uber još uvijek bilježi rast - pa barem za taj segment ne postoji (velika) briga. Hoće li Uber biti ista tvrtka do konca godine saznat će se vrlo brzo. 

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!