300 MILIJUNA DOLARA

The New York Times prodao About.com

  • Autor: I.C.
  • Zadnja izmjena 28.08.2012 11:37
  • Objavljeno 28.08.2012 u 09:29
novine new york times

novine new york times

Izvor: Sipa Press / Autor: DESRUS BENEDICTE

Američki novinski div prodao je skupinu About grupe koja uključuje About.com, CalorieCount.com i ConsumerSearch.com za 300 milijuna dolara u gotovini

Novi vlasnik je američki poduzetnik Barry Diller, odnosno njegova kompanija IAC (InterActiveCorp) koja drži više od 50 brendova u 40 različitih zemalja, a među popularnijima su Match.com, Vimeo, Ask.com, Newsweek i The Daily Beast.

About.com je online izvor korisnih informacija i savjeta koji pomažu pri rješavanju velikih i malih problema koji se pojavljuju u svakodnevnom životu. Teme koje piše mreža iskusnih i plaćenih pisaca pokrivaju različite segmente ljudskog djelovanja poput putovanja, učenja jezika, zdravlja, hrane, tehnologije… Velika posjećenost zbog silne količine edukativnih sadržaja te često pojavljivanje pri vrhu rezultata pretrage web tražilica omogućili su i ostvarivanje velikih prihoda od oglašavanja.

The New York Times je kupio About.com 2005. godine za 410 milijuna dolara i godinama je izgledalo da je ta kupovina bila vrlo pametan potez s obzirom na to da su prihodi od oglašavanja bili u stalnom rastu. Ali nakon što je Google započeo s optimiziranjem svog algoritma za pretragu te ga počeo koristiti (Panda Update), počeli su padati posjeti korisnika, a samim tim i prihodi od oglašavanja. Razlog pada leži u činjenici što je otprilike 80 posto korisnika dolazilo na About.com preusmjeravanjem s linkova u tražilicama. About.com postajao je sve veći teret za svog vlasnika, a u drugom tromjesečju 2012. prihod About grupe je pao za 8,7 posto, na 25,4 milijuna USD.

Ta prodaja, čija se finalizacija očekuje u nekoliko sljedećih tjedana, nastavlja reviziju poslovanja kompanije i fokusiranje glavne djelatnosti The New York Timesa na tiskano i web izdanje. 'Ova prodaja će omogućiti Timesu fokusiranje na razvoj i rast naših temeljnih brendova na lokalnoj, nacionalnoj i globalnoj razini', izjavio je Arthur Sulzberger Jr., predsjednik kompanije The New York Times.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi