DOBAR POČETAK

Iz Taxifyja su nam otkrili zašto su u Zagrebu imali najbolju premijeru dosad i gdje planiraju dalje

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 21.12.2018 14:36
  • Objavljeno 21.12.2018 u 13:44
Daniel Tutić (Taxify)

Daniel Tutić (Taxify)

Izvor: Taxify / Autor: Taxify

'Tijekom iduće godine Taxify planira proširiti dostupnost svoje platforme i na druge gradove, prvenstveno one na obali', najavljuje direktor Taxifiyja za Hrvatsku

Kao što smo već pisali, estonski startup Taxify pokrenut je 2013. godine. Trenutno ima 15 milijuna aktivnih korisnika u 31 državi, s naglaskom na Europu i Afriku. Što se susjednih zemalja tiče, prisutni su u Srbiji od 2015. godine, a od danas posluju i u Zagrebu.

ZABAVITE SE

Ove SF serije savršene su za blagdanske super-maratone

Pogledaj galeriju
7

Iza servisa Taxify je prvih mjesec dana rada u Hrvatskoj. Koliko se vozača uključilo, koliko je vožnji obavljeno tijekom tog razdoblja?

'Lansiranje u Zagrebu prošlo iznad svih naših očekivanja. Zanimanje korisnika je bilo iznimno veliko, ali ju je pratila i visoka razina dostupnosti vozača. Od samog početka su vjerovali u nas te prihvatili drugačiji, pošteniji pristup.

  • +35
  • +32

Gužve na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu

Izvor: Cropix / Autor: Goran Mehkek / CROPIX

Nakon lansiranja počeo nam se javljati ogroman broj vozača koji žele surađivati s nama, osobito jer su shvatili da ne uvjetujemo ekskluzivnost i da smo izrazito fleksibilni. U ovom trenutku surađujemo sa stotinama vozača, ali taj broj je u stalnom i svakodnevnom porastu', rekao je tportalu Daniel Tutić, direktor Taxifyja za Hrvatsku.

Pokretanje usluge u Zagrebu bilo je jedno od najboljih za Taxify na globalnoj razini dosad, dodao je. 'Podsjećam kako poslujemo u oko trideset zemalja. Kao član hrvatskog tima, mogu reći da sam ponosan što naša zemlja sad služi kao primjer brzog i uspješnog lansiranja, s putnicima i vozačima koji znaju prepoznati prednosti koje im nosi tehnološki napredak', istaknuo je Tutić.

Uvjeren je kako vozači imaju razloga za zadovoljstvo, ponajprije zbog do 40 posto manje provizije za korištenje platforme od konkurencije, kao i stimulacije dodatnim pogodnostima.

'Putnike smo privukli najjeftinijim cijenama na tržištu, promotivnim akcijama prilikom lansiranja te prihvatljivim vremenom čekanja vozila. Dakako da smo imali i različitih izazova tehničke prirode – jednostavno je nemoguće lansirati takvu vrstu platforme i imati ogroman broj novih korisnika bez ikakvih problema. No, prve reakcije korisnika i vozača su iznimno pozitivne', istaknuo je Tutić.

Tijekom iduće godine Taxify planira proširiti dostupnost svoje platforme i na druge gradove, prvenstveno one na obali. 'Želja nam je ponuditi što većem broju hrvatskih građana brzu i pristupačnu uslugu prijevoza, a vozačima mogućnost za veću zaradu i održivi biznis', zaključio je Tutić.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!