Alati umjetne inteligencije u razvoju omogućit će brendovima koji koriste Metinu reklamnu platformu stvaranje oglasa pomoću slike proizvoda i planirane marketinške potrošnje
Tvrtka Meta Platforms ponudit će do kraja sljedeće godine oglašivačima alate pomoću kojih će moći u potpunosti kreirati i ciljati kampanje koristeći umjetnu inteligenciju. To je izazvalo šok u tradicionalnoj marketinškoj industriji.
Mark Zuckerberg i društvo time izravno ciljaju marketinške proračune brendova, što predstavlja prijetnju reklamnim i medijskim agencijama koje upravljaju kampanjama i proračunima klijenata.
Ovi alati umjetne inteligencije u razvoju omogućit će brendovima koji koriste Metinu reklamnu platformu stvaranje oglasa pomoću slike proizvoda i planirane marketinške potrošnje. Metina platforma već nudi neke alate s umjetnom inteligencijom, koji oglašivačima omogućuju prilagođavanje postojećih oglasa prije nego što se pojave na Facebooku i Instagramu.
Međutim, novi alati mogli bi zamijeniti tradicionalne uloge agencija u kreiranju, planiranju i kupnji oglasa, kao i otvoriti pristup velikom broju oglašivača s malim proračunima koji si ne mogu priuštiti angažiranje tvrtki za marketinške usluge.
Redefinicija kategorije oglašavanja
Alati bi kreirali cijeli oglas - uključujući slike, video i tekst - i ciljali ga na korisnike u skladu s proračunom klijenta. Ciljanje poput geolokacije omogućilo bi, na primjer, da se oglas za turističku tvrtku prilagodi kako bi se ponudile ponude posebno povezane s vjerojatnim destinacijama koje zanimaju korisnike.
Ulagači su brzo rasprodali neke od najvećih svjetskih marketinških usluga nakon što se pojavila vijest o planiranom uvođenju umjetne inteligencije tvrtke Meta, što bi moglo značajno povećati 160 milijardi američkih dolara, koliko tvrtka već zarađuje od oglašavanja godišnje.
Zuckerberg, koji je snažno usredotočen na poticanje oglašavanja temeljenog na umjetnoj inteligenciji, razvoj novih alata nazvao je 'redefinicijom kategorije oglašavanja'.
U travnju je Meta ažurirala svoje procjene potrošnje za sljedeću godinu s planovima ulaganja između 64 i 72 milijardi dolara u kapitalna ulaganja, uključujući troškove izgradnje infrastrukture za umjetnu inteligenciju. Prvotno su očekivali potrošnju do 65 milijardi dolara u 2025. godini, piše Guardian.
U Meti tvrde kako povećanje kapaciteta umjetne inteligencije za brendove nije potez koji smjera ka uništavanju tradicionalnih agencija.
'Vjerujemo kako će umjetna inteligencija omogućiti agencijama i oglašivačima usmjeravanje dragocjenog vremena i resursa na kreativnost koja je važna.
Iako mislimo da će u konačnici biti više automatizacije u marketingu, uloga koju agencije igraju postat će sve važnija kroz njihovu sposobnost planiranja, izvršavanja i mjerenja na različitim platformama', rekao je Alex Schultz, glavni direktor marketinga i potpredsjednik analitike u Meti.
Međutim, dodao je, ti će alati pomoći u izjednačavanju uvjeta za mala i srednja poduzeća koja nemaju vremena ili financijske mogućnosti za korištenje agencija.