ŠTO KAŽETE?

Peugeot 508 zategnutih bora stigao u Hrvatsku

09.10.2014 u 15:06

  • +11

Peugeot 508 stigao u Hrvatsku

Izvor: Promo fotografije / Autor: peugeot

Bionic
Reading

Vrijeme leti, a s njim i potreba da se postojeće automobile redizajnira prije lansiranja nasljednika. Doduše, nije više dovoljno samo zategnuti bore. Strelovit napredak tehnologije tjera proizvođače da temeljito unaprijede modele kako bi ostali konkurentni na izuzetno kompetitivnom tržištu

Iznimka nije ni novi 508 koji je redizajnom postao još ozbiljniji igrač u D-segmentu. Francuzi su ga blago povećali, zaoštrili mu linije te ga nakrcali s dovoljno opreme da ostane svjež barem još neko vrijeme.

Tu je i par novih motora kako bi se zadovoljile sve strože ekološke norme.

Od tehnologija valja spomenuti prednja svjetla '100% Full LED' koja serijski dolaze u paketu GT, zatim zaslon HUD koji anulira potrebu za skidanjem pogleda s ceste, kameru za vožnju unatrag, detektor mrtvog kuta i središnji multimedijalno-kontrolni zaslon osjetljiv na dodir.

Novi 508 možda nije revolucionaran, no svakako ide ukorak s trendovima.

Isto vrijedi i za pogonsku paletu. Tu je novi dvolitreni BlueHDI u dvije verzije - sa 150 KS i ručnim mjenjačem koji emitira tek 109 grama CO2 po kilometru te u verziji sa 180 KS i automatskim mjenjačem koji emitira 111 grama CO2 po kilometru.

Novi e-THP benzinac pak dolazi sa 165 KS i automatskim mjenjačem te emitira 134 grama CO2 po kilometru.

Francuzi su najponosniji na izvedbu Hybrid4 508-ice koja je, zahvaljujući uparivanju dvolitrenog dizelaša s elektromotorom, deklarirana na potrošnju od 3,3 litre goriva na stotinu kilometara i emisiju CO2 od 85 grama po kilometru što ovaj automobil, zasad, čini ekološki najpodobnijim u segmentu D.

Zbog nižih emisija, a samim time i trošarina, novi 508 u nekim je verzijama jeftiniji od prethodnika.

Tako je osnovnom modelu s benzincem od 120 KS cijena pala za 4.600 kuna na 184.278 kuna. Za najsnažniji model sa 2.2-litrenim dizelašem od 204 KS i opremom GT trebat će izdvojiti 315.704 kuna.