PREMIJERA

Novi Peugeot 3008 - uzbudljiviji no ikad u SUV izdanju

27.05.2016 u 06:45

Bionic
Reading

Peugeot je i službeno skinuo veo s novog modela 3008 i prikladno ga preinačio iz obiteljskog monovolumena u SUV, koji bi trebao konkurirati Nissanu Qashqai i drugim popularnim modelima iz kategorije. Za to će trebati čekati drugi dio ove godine i početak sljedeće, kada kreću isporuke prvih modela

Peugeot je, ponešto iznenađujuće, iskočio iz kategorije monovolumena novim modelom 3008. On je sad duži, viši i izgleda mnogo agresivnije, a cjelokupnom dojmu pomažu i 18-inčni naplatci. Premijeru u novitetu ima i Peugeot i-Cockpit nove generacije, o kojem je već ranije bilo riječi. Novo izdanje interijera donosi niz mogućnosti, posebno za vozača, koji instrument-ploču može prilagoditi kako god želi, bilo da je riječ o navigaciji, multimediji ili uobičajenom prikazu.

Što se motorizacije tiče, ponuda počinje 1,2-litrenim benzincem PureTech koji razvija 128KS. On će biti dostupan u izvedbi s ručnim mjenjačem ili automatikom, dok će snažniji 1,6-litreni motor stići isključivo s automatskim prijenosom.


Nešto širu lepezu imaju dizelaši. 1,6-litreni BlueHDi je dostupan u izvedbama od 99KS ili 118KS, a dvolitreni BlueHDi stiže u varijantama od 148KS i 178KS. Za sada Peugeot nije planirao hibridne ili električne izvedbe modela, no nešto bi se na tržištu trebalo pojaviti 2019. godine. Peugeotu se po svoj prilici ne žuri posebno na električno tržište vozila.

Osim što je dizajn 3008-ice sada prikladniji za dodatak SUV u imenu, Peugeot naglašava neke od značajki bez kojih 'terenci' ne bi mogli tako lako. Tako je tu Grip Control, za bolje držanje na snijegu, blatu i pijesku, a dostupne su i posebne off-road gume i Hill Descent Control (HDC) sustav. Sigurnosna oprema donosi automatsko kočenje u gradu, pomoć pri zadržavanju prometne trake, automatska duga svjetla, kontrolu mrtvog kuta, 360 prikaz za parkiranje i dr.

Novi Peugeot 3008 nastao je na platformi EMP2, vrlo bitnom dijelu računice proizvođača da do 2021. izbaci čak devet novih modela vozila. Iako je 3008-ica pobjegla iz kategorije obiteljskog monovolumena u SUV svijet, novitet je tako stotinjak kilograma lakši te u skladu s tim i štedljiviji.