Osim dodavanja umjetne inteligencije svojim proizvodima, Mattel će također uključiti alate poput ChatGPT Enterprisea u svoje poslovne operacije kako bi poboljšao inovacije proizvoda
Mattel se udružio se s OpenAI-jem kako bi razvijao igračke i igre s umjetnom inteligencijom. Očekuje se kako će svoj prvi proizvod s umjetnom inteligencijom lansirati kasnije ove godine.
Kako su najavili iz tvrtke koja, uz lutku Barbie, također proizvodi Hot Wheels i karte Uno, planiraju 'donijeti čaroliju umjetne inteligencije u iskustva igre primjerena dobi s naglaskom na inovacije, privatnost i sigurnost'.
Ovaj potez dolazi u vrijeme kada se proizvođači igračaka bore sa smanjenom potražnjom dok potrošači obuzdavaju potrošnju kako bi se pripremili za ekonomske posljedice promjenjive trgovinske politike američkog predsjednika Donalda Trumpa.
Mattel će također uključiti napredne OpenAI-jeve alate umjetne inteligencije poput ChatGPT Enterprisea u svoje poslovne operacije kako bi poboljšao inovacije proizvoda. Tijekom protekle godine, Mattel se oslanjao na produkciju filmova, TV emisija i mobilnih igara temeljenih na svojim proizvodima poput Hot Wheelsa i Barbie kako bi nadoknadio usporavanje svog osnovnog poslovanja s igračkama.
Prošli mjesec, Mattel je povukao svoju godišnju prognozu i rekao kako će povećati cijene nekih proizvoda koji prodaje na domaćem tržištu u nastojanju smanjivanja troškova lanca opskrbe, piše Reuters. Prije deset godina već su se bili okušali s uvođenjem tehnologije u svoje proizvode, ali projekt Hello Barbie je završio kao sigurnosni fijasko.