Stigla je isprika iz Starlinka, satelitskog internetskog sustava u vlasništvu SpaceX-a, zbog višesatnog prekida usluge koji je s četvrtka na petak ostavio tisuće ljudi bez internetske veze. Problemi su zabilježeni diljem svijeta, od SAD-a i Njemačke do Zimbabvea. Tvrtka navodi da je prekid brzog interneta u trajanju od 2,5 sata bio uzrokovan 'kvarom' internih softverskih usluga
'Tehnički problem je riješen i Starlinkova usluga je ponovno dostupna', objavljeno je u petak oko 2:15 ujutro po srednjoeuropskom ljetnom vremenu (CEST) na službenom profilu Starlinka na mreži X (bivši Twitter). 'Razumijemo koliko je povezanost važna i ispričavamo se zbog prekida.'
Elon Musk, osnivač SpaceX-a i vlasnik Starlinka, osobno se ispričao korisnicima već ranije, a zatim je i podijelio službenu objavu tvrtke. 'SpaceX će otkloniti uzrok problema kako se ovakva situacija više ne bi ponovila', napisao je Musk.
Prekid je započeo u četvrtak oko 22 sata po našem vremenu, kada su tisuće korisnika prijavile poteškoće putem portala Down Detector. Prema njihovim podacima, čak 65 posto prijava odnosilo se na potpuni gubitak usluge.
Starlink je globalna satelitska internetska mreža u vlasništvu američke zrakoplovne i svemirske kompanije SpaceX. Pruža usluge u oko 130 zemalja i teritorija, s ciljem omogućavanja pristupa mobilnom širokopojasnom internetu i u najudaljenijim dijelovima planeta.