ZA KREATIVCE

LinkedIn predstavio vizualne profile

02.05.2013 u 11:35

Bionic
Reading

LinkedIn je malo pomalo napustio strogo tekstualni izgled profila svojih korisnika i omogućio im vizualizaciju profila dodavanjem multimedijskih sadržaja

Kreativci i dizajneri napokon su došli na svoje na LinkedInu nakon što je predstavljena mogućnost dodavanja multimedijskih dodataka korisničkim profilima.

'Po prvi puta moći ćete pokazati svoje jedinstvene profesionalne priče koristeći vizualni sadržaj na svom LinkedIn profilu', istaknuo je na službenom bloguUdi Milo.

To znači da će korisnici moći ilustrirati svoje poslovne (i privatne) uspjehe pomoću fotografija, kratkih videa ili inovativnih prezentacija.

Strogi, tekstualni profili koji su dosad bili standard na LinkedInu, sad imaju mogućnost postati vizualno mnogo privlačniji i upečatljiviji.

Nije ograničeno koliko multimedijskih sadržaja možete dodati svome profilu, a drugi korisnici mogu komentirati i lajkati pojedine fotografije, prezentacije ili videa.

Ovo je samo još jedna u nizu novina koje je LinkedIn predstavio u posljednjih nekoliko mjeseci.

Već ranije dodali su mogućnost spominjanja drugih korisnika u komentarima i statusima, kao što je to moguće na Facebooku i Twitteru.