ht i stem obrazovanje

Kampanja Generacija NOW bit će jedna od velikih uspješnica ove godine

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 27.11.2019 14:37
  • Objavljeno 27.11.2019 u 14:37
tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Domagoj Kunic

Kampanja je vezana uz donacijski program Generacija NOW koji se već četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih, provodi u cilju pripremanja mladih za poslove budućnosti

Hrvatski Telekom je lansirao 360 kampanju kojom se pozicionira kao kompanija koja mladima otvara jednaku mogućnost za STEM obrazovanje u Hrvatskoj – bez obzira u kojem dijelu Hrvatske žive, jesu li djevojčice ili dječaci, odlikaši ili učenici s prosječnim ocjenama, donosi portal Media Marketing.

Otvaranjem prilika za STEM obrazovanje na području cijele Hrvatske, HT priprema djecu za poslove budućnosti i pozicionira ih kao prave uzore Svijeta boljih mogućnosti.

Siniša Josip Starčević, Lidija Kralj i Nina Išek Međugorac

Siniša Josip Starčević, Lidija Kralj i Nina Išek Međugorac

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: HT

Kampanja je vezana uz donacijski program Generacija NOW koji se već četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih, provodi u cilju pripremanja mladih za poslove budućnosti. Radi se o društveno-odgovornom edukativnom programu na koji su u Hrvatskom Telekomu izrazito ponosni i koji će ove godine rezultirati i prvim STEM kurikulom u Hrvatskoj.

Sadržaj kampanje predstavlja izuzetno kreativne školarce, polaznike Generacija NOW programa, koji svojim stavovima, pogledima na svijet i uspjesima ruše predrasude koje su duboko ukorijenjene u hrvatskom društvu, a vezane su uz bavljenje STEM-om. Zajedno s njihovim roditeljima i mentorima, uvode nas u svijet boljih mogućnosti, u kojem već danas koriste prilike najnovije tehnologije kako bi mijenjali okruženje u kojem žive na bolje, i pomogli svojim najdražima i zajednici da kvalitetnije žive.

Protagonisti dokumentarnog filma na premijeri u kinu Kaptol Boutique Cinema

Protagonisti dokumentarnog filma na premijeri u kinu Kaptol Boutique Cinema

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: HT

Sadržaj kampanje HT komunicira kroz nekoliko content formata: dokumentarni film, native kampanju, online kampanju PR kampanju, o čemu više možete pročitati na linku.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!