ASTROFOTOGRAFIJA

Kakvo čudo: NASA-ina animacija prikazuje svu moć teleskopa James Webb

29.07.2022 u 11:27

Detalji na najnovijim snimkama udaljene maglice su, u usporedbi sa onima na slikama snimljenima Hubbleom, više nego očiti

NASA je na Twitteru objavila GIF koji uspoređuje snimku maglice Carina snimljenu teleskopom James Webb s onom koju je snimio 30 godina star teleskop Hubble, prenosi Mashable.

Maglica Carina je turbulentna regija prašine i plina u kojoj nastaju zvijezde, a nalazi se na 7.500 svjetlosnih godina od Zemlje. Usproredba, naravno, daje uvid u to koliko promatračnica Webb može vidjeti kroz nekad neprobojne kozmičke maglice.

'Kad dobijete moć gledanja kroz prašinu, možete vidjeti još više zvijezda', pišu iz NASA-e.

Webbova najnovija slika maglice Carina otkriva velik broj novih zvijezda snimljenih u punom detalju uz bolji pogled kroz tamošnje guste oblake prašine.

ASTROFOTOGRAFIJA

[FOTO] Fascinantni i tajnoviti prizori s Marsa: Crveni planet kroz senzore robota istraživača oborit će vas s nogu

Webb svjetlo snima u infracrvenom spektru, što mu daje mogućnost 'gledanja' kroz kozmičke oblake, nešto što Hubble ne može. 'Webb podiže zavjesu', zaključuje Jean Creighton, astronomkinja i voditeljica planetarija Manfred Olson na sveučilištu Wiscounsin-Milwaukee.